اجرای «گذر گل» در محوطه روبه‌روی هتل عباسی ویژه ایام نوروز شهردار اصفهان گفت: در نوروز امسال یک گذر گل در محوطه روبه‌روی هتل عباسی اجرا می‌شود که می‌تواند جذابیت زیادی برای عکاسی شهروندان و گردشگران داشته باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با […]

شهردار اصفهان گفت: در نوروز امسال یک گذر گل در محوطه روبه‌روی هتل عباسی اجرا می‌شود که می‌تواند جذابیت زیادی برای عکاسی شهروندان و گردشگران داشته باشد.
 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده با اعلام اینکه طبق آمار در شب گذشته دو هزار نفر مسافر نوروزی مهمان شهر اصفهان بوده‌اند، اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود با بهبود شرایط آب‌وهوایی، شاهد حضور بسیار بیشتر مسافران در اصفهان باشیم.

شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری سمپوزیوم نقاشی‌خط در محور چهارباغ عباسی، افزود: این رویداد با حضور ۲۵ هنرمند استانی و ملی برگزار و منجر به خلق ۴۰ اثر هنری خلاقانه و بدون الگوی قبلی شد که در میادین شهر جانمایی شده است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به هم‌زمانی بهار طبیعت و بهار معنویت در نوروز ۱۴۰۳، شعار ایام نوروز در مجموعه مدیریت شهری «بهار بهار» انتخاب شده است.

قاسم‌زاده از نصب پرنده‌هایی نمادین بر روی تابلوهای راهنمایی شهر در این ایام خبر داد و گفت: در نوروز امسال یک گذر گل در محوطه روبه‌روی هتل عباسی اجرا می‌شود که می‌تواند جذابیت زیادی برای عکاسی شهروندان و گردشگران داشته باشد.

شهردار اصفهان با اشاره به بارش باران طی دو روز گذشته در اصفهان خاطرنشان کرد: نیروهای حوزه خدمات شهری شهرداری اصفهان در تلاش هستند تا معابر دچار آب‌گرفتگی نشود و مشکلی در تردد شهروندان ایجاد نشود.