مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک در شهرداری اصفهان از دهم دی‌ماه سال جاری امکان ثبت درخواست فرآیند «پروانه توسعه بنا» برای شهروندان اصفهانی در سامانه اصنو «سرای ۱۰» فراهم شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امید […]

مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان گفت: در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک در شهرداری اصفهان از دهم دی‌ماه سال جاری امکان ثبت درخواست فرآیند «پروانه توسعه بنا» برای شهروندان اصفهانی در سامانه اصنو «سرای ۱۰» فراهم شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امید علی ‌اصغری اظهار کرد: فرآیند «پروانه توسعه بنا» در ابتدا به صورت پایلوت برای شهروندان منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان فراهم شد که پس از ثبت چندین درخواست، موضوعات و گردش کار توسط کاربران آن منطقه مورد بررسی قرار گرفت.
او با بیان اینکه موارد اعلام شده توسط کاربران منطقه جهت اصلاح و ارتقای فرآیند توسط شرکت پیمانکار رفع شد، افزود: از تاریخ ۱۰ دی‌ماه سال جاری در سامانه اصنو «سرای ۱۰» امکان ثبت درخواست فرآیند پروانه توسعه بنا برای شهروندان اصفهانی به صورت الکترونیکی فراهم شده است.
مدیر پروژه شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: پروژه سامانه صدور پروانه الکترونیکی در «سرای ۱۰» امکان ارتقا یافته‌ سامانه «سرای ۸» است و به‌عنوان یکی از پروژه‌های اصلی شهرسازی الکترونیک در مناطق پانزده‌گانه شهرداری اصفهان قابل بهره‌برداری است.
او ادامه داد: با توجه به اینکه بهره‌برداری از سامانه سرای ۱۰ اقدام مهمی در حوزه شهرسازی الکترونیک بوده است امیدواریم بتوانیم به صورت بهینه در جهت رفاه حال شهروندان از آن استفاده کنیم.
علی‌اصغری با بیان اینکه این فرآیند در راستای توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیک معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان بوده است، ابزار امیدواری کرد که بتوان تعداد این درخواست‌ها را افزایش داد.
او با بیان اینکه فرآیند گواهی عدم خلاف و سفت‌کاری گزارش تخلف مهندسان ناظر نیز در حال بررسی و انجام است، خاطرنشان کرد: با استقبال هرچه بیشتر شهروندان از خدمات غیرحضوری، شاهد کاهش مراجعه‌های حضوری شهروندان به مناطق پانزده‌گانه شهرداری هستیم و امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری در راستای افزایش سطح کیفی این خدمات برداریم.