واژگونی تیبا در جاده علویجه ۵ کشته و مصدوم برجای گذاشت مدیر روابط‌عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: صبح امروز بر اثر حادثه واژگونی تیبا در کیلومتر کیلومتر ۱۰ جاده مورچه‌خورت به سمت علویجه یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند. عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از […]

مدیر روابط‌عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: صبح امروز بر اثر حادثه واژگونی تیبا در کیلومتر کیلومتر ۱۰ جاده مورچه‌خورت به سمت علویجه یک نفر جان باخت و چهار نفر مصدوم شدند.

عباس عابدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۹ و ۱۵ دقیقه صبح امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو سواری تیبا در کیلومتر ۱۰ جاده مورچه‌خورت به سمت علویجه به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد که بلافاصله دو واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ و یک کد هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر روابط‌عمومی اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه بر اثر این حادثه یک خانم ۱۸ ساله جان‌باخته و چهار نفر شامل دو نفر مرد، یک نفر خانم و یک دختربچه ۶ماهه مجروح شدند افزود: مصدومین حادثه توسط تیم‌های امدادی و اورژانس به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل شدند.