مدیر عامل آبفای استان اصفهان : مجموعه باورها و رفتارهای مبتنی بر روحیه جهادی، یک نوع فرهنگ سازمانی را شکل می دهد که در راستای توسعه پایدار گام برمی دارد. حسین اکبریانکار جهادی مبتنی بر دانش، استفاده از شرکت های دانش بنیان، شفافیت، جوان گرایی و عدالت محوری به عنوان رویکردهای نوین آبفای استان اصفهان […]

مدیر عامل آبفای استان اصفهان : مجموعه باورها و رفتارهای مبتنی بر روحیه جهادی، یک نوع فرهنگ سازمانی را شکل می دهد که در راستای توسعه پایدار گام برمی دارد.

حسین اکبریان
کار جهادی مبتنی بر دانش، استفاده از شرکت های دانش بنیان، شفافیت، جوان گرایی و عدالت محوری به عنوان رویکردهای نوین آبفای استان اصفهان مطرح شد.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: تحقق شعار سال را سرلوحه کار خود در شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان قرار می دهیم و با حمایت از شرکت های دانش بنیان ضمن رفع نیازهای فنی و تجهیزاتی گامی در ایجاد اشتغال برخواهیم داشت.
حسین اکبریان افزود: به آینده خوش بین هستیم که به قول مقام معظم رهبری کلید اساسی همه قفل ها است.
وی گفت: آنچه زیربنای مدیریت جهادی را شکل می دهد، روحیه جهادی همه کارکنان است و برای رسیدن به این هدف والا باید از نیروهای متخصص و متعهد استفاده شود، همچنین شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت ها از مهم ترین وظایف یک مدیر جهادی است.
مدیر عامل آبفای استان اصفهان افزود: مجموعه باورها و رفتارهای مبتنی بر روحیه جهادی، یک نوع فرهنگ سازمانی را شکل می دهد که در راستای توسعه پایدار گام برمی دارد.
اکبریان توجه به توسعه بلند مدت و آینده نگر را گام های دیگر رسیدن به توسعه پایدار دانست و گفت: بهره وری حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی و منابع با نگاه ملی، تخصص گرایی، همکاری بیش از پیش با شهرک علمی و تحقیقاتی و محافل دانشگاهی از دیگر رویکردهای جدید شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان است.
وی به تشکیل شورای مشورتی در شرکت با هدف مشارکت همه همکاران در تصمیم سازی اشاره کرد و گفت: از ایده های نو، خلاقانه، نقادانه و مبتنی بر حل مساله در آبفای استان اصفهان استقبال می شود.