استاندار اصفهان که در قالب کاروان خدمت دولت مردمی به شهرستان فریدونشهر سفر کرده است گفت: دولت تلاش می کند موجبات رضایت مردم را در گوشه گوشه کشور فراهم کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شامگاه بیستم مهرماه دکتر سیدرضا […]

استاندار اصفهان که در قالب کاروان خدمت دولت مردمی به شهرستان فریدونشهر سفر کرده است گفت: دولت تلاش می کند موجبات رضایت مردم را در گوشه گوشه کشور فراهم کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شامگاه بیستم مهرماه دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در جریان چهاردهمین سفر شهرستانی خود که به شهرستان فریدونشهر رقم خورد؛ در جمع اهالی روستای مصیر بیان کرد: مسیری که دولت سیزدهم در پیش گرفته؛ برآمده از همان امیدهایی است که در کنار یکدیگر جمع شد و حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی را بعنوان رییس جمهور منتخب مردم برگزید.
وی با اشاره به اینکه محرومین جامعه به دولت سیزدهم چشم امید بسته اند، افزود: حضور دولت در مناطق محروم پررنگ تر از مناطق مرفه نشین است و تلاش می کند موجبات رضایت مردم را در گوشه گوشه کشور فراهم کند.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم نگاه ویژه ای به مناطق محروم شده است، خاطرنشان کرد: رویکرد ریاست جمهور حضور در جمع مردم و پیگیری مشکلات و دغدغه‌هایی است که سال ها زمین مانده و مردم از وجود این مشکلات رنج می برند. در یک قیاس حداقلی این تغییر را متوجه می شویم. حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی از نزدیک با مردم در تعامل هستند و بی وقفه به اقصی نقاط کشور سفر می کنند.
دکتر مرتضوی رویکرد دولت را رسیدگی به حال مردم و کاهش مشکلات عنوان کرد و گفت: مدیران استان مجاهدانه وارد اردوی کاری شده اند و تا زمانی که در مسئولیت خود هستند پر تلاش برای رفع دغدغه ها و پیشرفت کشور تلاش می کنند.
وی ادامه داد: مردم ما در ۴۴ سال گذشته کاری کردند که عده ای در دنیا با رهنمودهای یک فقیه عالم و دانا حول محور اهل بیت (ع) جمع شدند و جمهوری اسلامی ایران را به یک الگوی موفق در تمام دنیا تبدیل کردند.
استاندار اصفهان رشد کشور در عرصه های مختلف را از ثمرات جمهوری اسلامی دانست و اظهار کرد: امروز ما درصدد رشد توریسم سلامت در کشور هستیم چرا که تعداد قابل توجهی گردشگر برای استفاده از ظرفیت درمان به کشور ما سفر می کند و این در حالی است که زمانی در کشور کمبود نیروی متخصص پزشکی وجود داشت اما به جایگاهی از علم و تخصص رسیده ایم که گردشگران برای روند درمان خود ایران اسلامی را انتخاب می کنند.
دکتر مرتضوی ادامه داد: از شما می خواهیم نیمه پر لیوان را ببینید اما توجه به نیمه خالی لیوان از وظایف ماست؛ تا با کمک مردم مشکلات را به حداقل برسانیم. بدون شک با همتی که دولت سیزدهم دارد به این مهم دست خواهیم یافت.
وی بیان کرد: سفرهای شهرستانی عموما یک روزه هستند اما به دلیل محرومیت هایی که در شهرستان فریدونشهر باعث آزار مردم شده است؛ برای این سفر دو روز را در نظر گرفته ایم. پس از اتمام سفر یک تیم قوی مصوبات سفر را پیگیری خواهد کرد تا به نتایج مطلوب که رضایت مردم است برسیم