رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که دردآور و ناراحت کننده است، به همین جهت همه ما وظیفه داریم نسبت به آن عکس العمل نشان بدهیم و ساکت نمانیم به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور با حضور در جمع بانوان تحصن کننده و مطالبه گر  […]

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان گفت: این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که دردآور و ناراحت کننده است، به همین جهت همه ما وظیفه داریم نسبت به آن عکس العمل نشان بدهیم و ساکت نمانیم 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی پور با حضور در جمع بانوان تحصن کننده و مطالبه گر  اجرای قانون حجاب در کشور، با بیان اینکه این تحصن اتفاق خوبی است که بانوان در کنار شهدا تصمیم به تجمع و مطالبه گری کرده اند، اظهار داشت: قطعا موضوع این گونه برنامه ها پاسداشت خون شهداست و اگر می‌خواهیم دنبال خون شهدا باشیم باید بدانیم که حجاب از مصادیق اصلی و یک تکلیف شرعی است.
وی افزود : حجاب باعث امنیت اجتماعی  است و از دستورات دینی  که رعایت آن  در حفظ امنیت فردی و اجتماعی تاثیر دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان،با اظهار تأسف از اتفاقات اخیر در کشور اذعان کرد: این روزها شاهد اتفاقاتی هستیم که دردآور و ناراحت کننده است، به همین جهت همه ما وظیفه داریم نسبت به آن عکس العمل نشان بدهیم و ساکت نمانیم  من به عنوان یک روحانی وظایف شخصی و حقوقی دارم و باید آن را انجام دهم.
وی ادامه داد: امروز حفظ امنیت خانواده امن که مورد تایید اسلام است اهمیت زیادی دارد و در شورای شهر  نیز  پرداختن به خانواده برای ما مورد تاکید است.
حجت الاسلام مهدوی پور بیان داشت: درباره حمل ونقل عمومی جلساتی را شروع کردیم و قرار است به صورت ویژه تری مورد بررسی قرار گیرد. تا به تاکد خواهران متحصن رعایت موازین شرعی در انها بیشتر لحاظ شود.
وی با بیان اینکه ما به عنوان افراد دارای مسؤلیت باید همراه و دنبال روی خواسته های به حق و اخلاقی شهروندان باشیم، خاطر نشان کرد: لزوم داشتن خانواده امن مورد تاکید اسلام و شرع است و ما در سیستم شهرداری تلاش می‌کنیم تا این بستر فراهم شودو در وهله اول توجه به شهر اسلامی به نکات دینی در شهرسازی است تا حریم خانه حفظ شود.
شایان ذکر است بانوان فاطمی از جمعه گذشته تا کنون جهت تصویب و اجرای قوانین مربوط به رعایت حجاب توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی، در گلستان شهدای اصفهان تجمع کرده و خواستار توجه ویژه مسئولان استان و کشور در زمینه رعایت حجاب اسلامی در جوامع عمومی هستند.