همراه اول و ایرانسل بسته اینترنت شبانه نامحدود را برگرداند همراه اول می‌گوید بسته اینترنت شبانه نامحدود این اپراتور حذف نشده و از طریق کد دستوری در دسترس است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،روز‌گذشته بسته اینترنت شبانه نامحدود همراه اول در اپلیکیشن «همراه من» حذف شده بود و روابط عمومی این اپراتور نیز حذف […]

همراه اول و ایرانسل بسته اینترنت شبانه نامحدود را برگرداند

همراه اول می‌گوید بسته اینترنت شبانه نامحدود این اپراتور حذف نشده و از طریق کد دستوری در دسترس است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،روز‌گذشته بسته اینترنت شبانه نامحدود همراه اول در اپلیکیشن «همراه من» حذف شده بود و روابط عمومی این اپراتور نیز حذف کامل این بسته را تایید کرد.

اما امروز روابط عمومی همراه اول گفت این بسته حذف نشده؛ به‌علت به‌روزرسانی قیمت‌ها فعلا تنها در اپلیکیشن نشان داده نمی‌شود و از طریق کد دستوری و سایت امکان خرید آن وجود دارد. مشترکین می توانند بسته شبانه نامحدود را از طریق کد دستوری «#۳۳۱۰۰» (ستاره۱۰۰ستاره۳۲مربع) را خریداری کنند.

فعلا این بسته به قیمت قبل (۱۹۹۰۰ تومان قبل از احتساب مالیات) ارائه می‌شود و تا امشب افزایش ۳۴درصدی بر روی آن اعمال می‌شود.

گفتنی است روز گذشته رئیس سازمان تنظیم مقررات اعلام کرد «هیچکدام از بسته‌هایی که تا دیروز در دسترس کاربران بوده نباید حذف شوند» و بیش از ۳۴ درصد هم افزایش قیمت نخواهند داشت. وی همچنین تأکید کرد «با اپراتورهای متخلف در این زمینه برخورد خواهد شد».

تکمیلی: بسته شبانه نامحدود همراه اول و بسته شبانه ایرانسل اکنون به‌طور کامل در دسترس قرار گرفته است