استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده این استان با افزایش سه برابری از ۲ هزار میلیارد تومان سال قبل، به ۶ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر شب گذشته به نقل از احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی […]

استاندار بوشهر گفت: اعتبارات ارزش افزوده این استان با افزایش سه برابری از ۲ هزار میلیارد تومان سال قبل، به ۶ هزار میلیارد تومان در سال جاری افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر شب گذشته به نقل از احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این استان افزود: اعتبارات ارزش افزوده امسال استان بوشهر نسبت به سال گذشته سه برابر افزایش یافته و این اعتبارات باید در بخش عمران، آبادانی و اشتغال‌زایی در شهرها و روستاها هزینه شود.

وی اظهار کرد: منابع اعتباری ارزش افزوده با پیگیری‌های انجام شده و با ابتکار و تلاش دولت و مجلس انقلابی افزایش یافته است.
محمدی زاده با قدردانی از تیم اقتصادی استان بوشهر در توجه به طرح‌ها، منابع اعتباری و برنامه‌ها افزود: تیم اقتصادی استان بوشهر با وحدت، همبستگی، دقت، هوشیاری و تصمیم‌گیری درست تحول مهمی در استان ایجاد کرده است.
استاندار بوشهر با بیان اینکه امسال منابع اعتباری قابل توجهی با اتحاد و همبستگی مجموعه اقتصادی استان تخصیص یافته است تصریح کرد: تخصیص این اعتبارات تحول شگرفی در توسعه زیرساخت‌ها، عمران، آبادانی و اشتغالزایی ایجاد می‌کند.
محمدی زاده اضافه کرد: شهرداران و دهیاران در برابر هزینه کرد این میزان اعتبار مسئولیت دارند و باید در اجرا طرح‌ها به اشتغال منطقه کمک کنند.
وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: در مدت ۳.۵ ماه بیش از ۸.۵ میلیون گردشگر و مسافر وارد استان بوشهر شدند که باید زیرساخت‌های گردشگری برای رفاه مسافران توسعه داده شود.
محمدی زاده با تاکید توجه ویژه به اشتغال و کارآفرینی گفت: توجه به سه حوزه سلامت، فرهنگ و ورزش مورد توجه قرار گرفته شود و هزینه کرد اعتبارات یاد شده در حل مشکلات شهرها و روستاها باید اثربخش باشد.
استاندار بوشهر اضافه کرد: کفار، دشمنان، معاندان، منافقین، مزدوران داخلی با اتحاد و تمام توان علیه انقلاب و نظام اسلامی توطئه و اغتشاش می‌کنند که باید در برابر این توطئه‌ها نقش سازنده خود را ایفا کنیم.
محمدی‌زاده افزود: باید در شناساندن چهره و اهداف دشمنان نظام اسلامی از هیچ کوششی فروگذاری نشود و دفاع از اقتدار نظام، امام راحل، رهبر معظم انقلاب، ولایت و خون شهدا یک ضرورت است.