سارقان کابل‌های برق واحدهای صنعتی شاهین‌شهر دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی دو عامل سرقت کابل‌های برق فشارقوی از واحدهای صنعتی با اعتراف به چهار فقره سرقت دستگیر شدند. هادی کیان مهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران،بیان داشت: در راستای طرح ارتقای […]

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه گفت: با اقدام به‌موقع مأموران انتظامی دو عامل سرقت کابل‌های برق فشارقوی از واحدهای صنعتی با اعتراف به چهار فقره سرقت دستگیر شدند.

هادی کیان مهر در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهید یاران،بیان داشت: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع سرقت در سطح شهرستان شاهین‌شهر، مأموران گشت انتظامی کلانتری ۱۵ این در ساعات پایانی شب حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی مناطق صنعتی حاشیه شهرستان دو سارق که به‌وسیله یک دستگاه وانت‌بار در حال سرقت و برش کابل برق فشارقوی یک واحد صنعتی بودند را مشاهده و بلافاصله برای دستگیری آنها وارد عمل شدند.

وی افزود: سارقان با مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشتند که با هوشیاری و عکس‌العمل سریع مأموران دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف چندین متر کابل برق فشارقوی مسروقه در بازرسی از خودروی سارقان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به فعالیت بزهکارانه خود اقرار و در ادامه به چهار فقره سرقت کابل برق فشارقوی از اماکن صنعتی حومه شاهین‌شهر اعتراف و سپس تحویل مرجع قضایی شدند.