۲۳ متهم متواری در عملیات پلیس فلاورجان دستگیر شدند فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ازدستگیری ۲۳محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ضربتی ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: طرح ضربتی پلیس […]

۲۳ متهم متواری در عملیات پلیس فلاورجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان ازدستگیری ۲۳محکوم متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی با اجرای طرح ضربتی ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ مرتضی هادیان بیان داشت: طرح ضربتی پلیس برای شناسایی و دستگیری محکومان غایب و متواری برابر دستور مرجع قضایی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این طرح که از توان و ظرفیت کلانتری ها و واحدهای گشت انتظامی استفاده شد ۲۳ محکوم غایب و متواری که تحت تعقیب مراجع قضائی بودند شناسایی و در عملیات های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان اتهام افراد دستگیر شده را مربوط به جرایم مالی، حمل و نگهداری مواد مخدر، نزاع و درگیری، سرقت و اختلافات خانوادگی عنوان کرد و افزود: دستگیری محکومان غایب و فراری و تحویل آنها به مراجع قضائی در کاهش جرایم شهرستان نقش مؤثری به همراه خواهد داشت و به همین جهت این رویه به صورت مستمر از سوی فرماندهی انتظامی شهرستان دنبال می شود