امام جمعه موقت اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید کار همه باشد، موضوع این است که نیروی انتظامی موضع فعال گرفته است و ما موضع انفعال، این خوب نیست و باید برعکس شود.به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام “سید مجتبی میردامادی” در خطبه‌های عبادی-سیاسی […]

امام جمعه موقت اصفهان گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید کار همه باشد، موضوع این است که نیروی انتظامی موضع فعال گرفته است و ما موضع انفعال، این خوب نیست و باید برعکس شود.
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت‌الاسلام “سید مجتبی میردامادی” در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه اصفهان با یادآوری سالروز واقعه مسجد گوهرشاد و تیراندازی عُمال رضاخان به تحصن کنندگان نسبت به اجباری شدن جایگزینی کلاه مردم به کلاه شاپو و کشف حجاب و به خاک و خون کشیده شدن معترضین به دستگیری محمدتقی بهلول، درباره مسئله امروز حجاب و عفاف در کشور بیان داشت: این را بدانید که ایجاد مشکل حجاب در ایران، جنگ آمریکا است، آنها از هر راهی استفاده می‌کنند تا ملت ایران از قدرت دینی تهی شود.
وی با اعتقاد به اینکه دشمن می‌خواهد در ایران بی بند و باری و شهوت را جایگزین معنویت و ایمان کند، ادامه داد: ملت باید دست در دست یکدیگر بگذارند و این مصیبت بزرگ را در کشور از بین ببرند.
امام جمعه موقت اصفهان پیرامون فعالیت نیروی انتظامی تصریح کرد: نیروی انتظامی انصافاً دارد کار خودش را انجام می‌دهد این را از بولتن هایی که به عنوان گزارش کار از فعالیت های بزرگی که درباره فسادهای اخلاقی انجام داده‌اند، خوانده‌ام.
حجت‌الاسلام میردامادی خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید کار همه باشد، موضوع این است که نیروی انتظامی موضع فعال گرفته است و ما موضع انفعال، این خوب نیست و باید برعکس شود.