استاندار کردستان گفت: شهرستان کامیاران نمونه عینی و کاملی از وحدت، انسجام و برادری میان اهل تشیع و تسنن است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با روحانیون شهرستان کامیاران و ضمن تبریک ماه مبارک رجب، شهرستان کامیاران را نمونه وحدت و انسجام وبرادری است عنوان […]

استاندار کردستان گفت: شهرستان کامیاران نمونه عینی و کاملی از وحدت، انسجام و برادری میان اهل تشیع و تسنن است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با روحانیون شهرستان کامیاران و ضمن تبریک ماه مبارک رجب، شهرستان کامیاران را نمونه وحدت و انسجام وبرادری است عنوان کرد و گفت: ماموستایان و روحانیون اهل تسنن و تشیع در فضای برادرانه و همدلانه مشغول ترویج مسایل دینی هستند.
زارعی کوشا با بیان اینکه در سفر به شهرستان کامیاران مشکلات و تنگناها را از نزدیک رصد کردیم و امیدوارم در کمترین زمان مشکلات حل و طرح‌ها و پروژه‌های مورد نیاز شهرستان را به نتیجه برسانیم.

استاندار کردستان یکی از اصلی‌ترین اهداف دشمنان را خدشه دار کردن وحدت بین مسلمین عنوان کرد و افزود: باید تا جایی که می‌توانیم فضای وحدت و همدلی میان اهل سنت و تشیع را تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در کردستان مسئله حاد امنیتی نداریم و اگر میخواهیم‌ امنیت پایدار ایجاد شود باید توسعه فعالیت های اقتصادی و بالابردن رفاه و معیشت مردم را سرلوحه کار خود قرار دهیم، گفت:حل مشکلات اقتصادی و معیشتی با کار شبانه روزی و اتکا به منابع طبیعی و نیروی انسانی کارآمد امکان پذیر است که این ظرفیت در کردستان کاملا وجود دارد.
در این دیدار روحانیون و ماموستایان شهرستان کامیاران به بیان دیدگاههای خود در مسائل مختلف با استاندار کردستان پرداختند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان