برگزاری اختتامیه ممیزی میدانی فرایند ارزیابی انطباق استاندارد کردستان اختتامیه ممیزی میدانی فرایند ارزیابی انطباق استاندارد کردستان برگزار شد. با حضور هیات ارزیاب سازمان ملی استاندارد ایران، مدیرکل و کارکنان استاندارد کردستان، اختتامیه ممیزی میدانی فرایند ارزیابی انطباق استاندارد این استان در سالن شورای استاندارد کردستان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

برگزاری اختتامیه ممیزی میدانی فرایند ارزیابی انطباق استاندارد کردستان

اختتامیه ممیزی میدانی فرایند ارزیابی انطباق استاندارد کردستان برگزار شد.

با حضور هیات ارزیاب سازمان ملی استاندارد ایران، مدیرکل و کارکنان استاندارد کردستان، اختتامیه ممیزی میدانی فرایند ارزیابی انطباق استاندارد این استان در سالن شورای استاندارد کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در این هیات ارزیاب سازمان ملی استاندارد ایران عنوان کردند که ممیزی میدانی بر اساس فرم پیوست ویرایش جدید روش اجرایی صدور انجام شده که این فرم براساس اصول پایداری ارزیابی عملکرد طراحی شده است.
گزارش روابط عمومی استاندارد کردستان حاکی از آن است که در این ممیزی، ضمن بررسی عملکرد واحدهای تولیدی، آزمایشگاه‌های همکار، سامانه انرژی، کمیته علایم و شرکت‌های بازرسی، نقاط قوت و ضعف این بخش‌ها شناسایی و راهکارهای لازم برای ارتقای سطح انطباق با استانداردها ارائه شد.
براساس این گزارش در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت استانداردسازی در ارتقای کیفیت محصولات و خدمات و حفظ سلامت و ایمنی جامعه، از همراهی و همکاری استاندارد کردستان در اجرای این ممیزی قدردانی کرد.
گفتنی است استانداردسازی یکی از ارکان اصلی توسعه پایدار است و برای رسیدن به این هدف، لازم است همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با سازمان ملی استاندارد ایران همکاری نمایند.