اسماعیل باتمانی، مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان، در پی انتصاب دکتر «روح الله سلگی» در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام تبریک ایشان بدین شرح است: بسم رب الشهداء و الصدیقین. دوست و برادر ارجمندم، […]

اسماعیل باتمانی، مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان، در پی انتصاب دکتر «روح الله سلگی» در سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام تبریک ایشان بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین.

دوست و برادر ارجمندم، جناب آقای دکتر روح الله سلگی، ضمن تبریک چهل وسومین، سالگرد شکوهمندبهار انقلاب اسلامی ایران، اینجانب اسماعیل باتمانی، از طرف خودم و به نمایندگی از تمامی فرزندان شاهد وایثار گر استان کردستان، انتصاب به جا وشایسته جنابعالی را در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان مازندران که نشان لیاقت اراده وپشتکار شما را نشان می دهد تبریک عرض می گویم.
امید است که به عنوان یک فرزند شهیدی که جان ارزشمند خود را برای این انقلاب فدا کرد، بتوانی در سایه این انقلاب همچون سنوات گذشته، خدمتگزاری صادقانه را برای مردم ارایه دهید.
با آرزوی توفیقات روز افزون از درگاه حضرت دوست درتمامی مراحل کاری وزندگیتان.
اسماعیل باتمانی: مدیر پیام آوران ایثار و تشکل فرزندان شاهد و ایثارگر استان کردستان

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان