معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شیراز از برخورد قاطع با عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خبر داد وگفت: اجازه نمی‌دهیم کسی با امنیت کشور بازی کند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد مخبر عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه شیراز اظهار داشت: امنیت […]

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به فرودگاه شیراز از برخورد قاطع با عاملان حادثه تروریستی حرم شاهچراغ خبر داد وگفت: اجازه نمی‌دهیم کسی با امنیت کشور بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری تسنیم از شیراز، محمد مخبر عصر امروز در بدو ورود به فرودگاه شیراز اظهار داشت: امنیت نظام موضوعی نیست که بر سر آن تعارف کنیم و تاکنون هرکسی که با این مقوله بازی کرده پشیمان شده است. در این موضوع هم حتماً به این جنایت هولناک غیر انسانی با یک برخورد قاطع پاسخ داده خواهد شد.

مخبربا تاکید بر اینکه ما به برگ و شاخه کاری نداریم با ریشه‌های این اتفاق قاطعانه برخورد می‌کنیم، ادامه داد: انشالله به گونه‌ای این حادثه جبران خواهد شد که کسی تکرار چنین حرکاتی به ذهنش خطور نکند.

به گزارش تسنیم، معاون اول رئیس جمهور به منظور بررسی و اطلاع از روند پیگیری ابعاد عملیات تروریستی حرم شاهچراغ(ع) عصر امروز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شد.

معاون اول رییس جمهور قرار است در این سفر که وزیر کشور نیز وی را همراهی می کند، علاوه بر دریافت گزارش آخرین بررسی های حادثه تروریستی روز گذشته، از مجروحان این حادثه عیادت و با خانواده شهدای این عملیات تروریستی دیدار کند.