استاندار اصفهان گفت: باتوجه به سلطه رسانه‌ای دشمن، در پایان سال ۱۴۰۲ یکی از مهم‌ترین عرصه‌های پیش‌رو با جبهه کفر را خواهیم داشت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: باتوجه به سلطه رسانه‌ای دشمن، در پایان […]

استاندار اصفهان گفت: باتوجه به سلطه رسانه‌ای دشمن، در پایان سال ۱۴۰۲ یکی از مهم‌ترین عرصه‌های پیش‌رو با جبهه کفر را خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در گردهمایی فرمانداران استان ضمن گرامیداشت دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: باتوجه به سلطه رسانه‌ای دشمن، در پایان سال ۱۴۰۲ یکی از مهم‌ترین عرصه‌های پیش‌رو با جبهه کفر را خواهیم داشت.

وی افزود: دشمن همه تلاش خود را خواهد کرد تا در ایام انتخابات هزینه‌هایی را به کشور تحمیل کرده و در این راستا تلاش می‌کند تا نارضایتی‌های مردم را در پایان سال متمرکز کند، از این رو وظیفه ما عبور دادن مردم از این فضاسازی دشمن است.

مرتضوی با بیان اینکه علاوه بر این موارد باید زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم، گفت: انتخابات همیشه امر مهمی بوده اما انتخابات پیش‌رو به دلیل مواجهه‌ای که جبهه اسلام با جبهه کفر دارد شرایط منحصربه‌فردی را خواهد داشت.

استاندار اصفهان با تأکید بر اعتماد و همراهی مردم عنوان کرد: در این راستا مشکلات شناسایی و برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی شود، از طرفی بازدیدهای میدانی و دیدارهای بدون واسطه با مردم در اولویت امور قرار بگیرد.

وی نسبت به شبکه‌سازی دشمن هشدار داده و خاطرنشان کرد: دشمن تمام تلاش خود را برای جذب افراد مؤثر می‌کند در این شرایط نباید نسبت به سرمایه‌های اجتماعی که آنان را از دست می‌دهیم و در چنگال دشمن اسیر می‌شوند، دچار غفلت شویم.

مرتضوی با اشاره به جلسات مستمر و متعدد با اقشار مختلف مردم بر جلب اعتماد آحاد مردم بالاخص افراد تأثیرگذار در جامعه تأکید کرد.

استاندار اصفهان امنیت را یکی از اصول اساسی انتخابات عنوان کرد و بیان داشت: دشمن پس از شکست در پروژه‌های قبلی خود ممکن است امنیت انتخابات را زیر سوال ببرد لذا برای مقابله با فتنه‌انگیزان شفافیت و حفظ امنیت در اولویت قرار بگیرد.

وی با تأکید بر اجرای مراسم‌های شادی آفرین و توجه ویژه به مناسبت‌ها، اظهار کرد: باید فعالیت‌هایی که در شهرستان‌ها باعث ایجاد نشاط خواهد شد، مانند پیاده‌روی‌های خانوادگی و برنامه‌های خانواده محور در دستور کار قرار بگیرد.

مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های پیشران در شهرستان‌های مختلف استان، اظهار کرد: طبق تأکیدات قبلی باید در هر شهرستان پروژه‌های پیشران در حوزه سرمایه‌گذاری و بخش خصوصی تعریف و با برنامه پیش رود.

گردهمایی فرمانداران استان با سخنرانی استاندار اصفهان، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مشاور و دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت، مدیرکل حراست استانداری و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید.

در این نشست فرمانداران استان در حوزه‌های مختلف چالش‌ها و مشکلات خود را با معاونین و مدیران کل مرتبط عنوان و به منظور کاهش و رفع مشکلات بحث و تبادل نظر کردند.