وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما هیچ کس اجازه غارت نفت و گاز یمن را نخواهیم داد و ارتش این کشور آماده پاسخگویی دشمنان است به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع  دولت نجات ملی یمن در سخنانی به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد. […]

وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که ما هیچ کس اجازه غارت نفت و گاز یمن را نخواهیم داد و ارتش این کشور آماده پاسخگویی دشمنان است

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،«محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع  دولت نجات ملی یمن در سخنانی به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد.

محمد ناصر العاطفی تاکید کرد: تداوم ناسازگاری و گستاخی ائتلاف متجاوزان آمریکایی، عربستانی و اماراتی باوجود مرحله سوم آتش‌بس، بیش از هر زمان دیگری نیت پنهان این کشورهای متجاوز  علیه  ملت یمن، وحدت این کشور و جاه طلبی‌های استعمارگران غربی به منابع و ثروت  یمن و موقعیت استراتژیک این کشور را نشان می‌دهد.

وی در ادامه افزود:ما از برنامه‌های نیروهای اشغالگر و رقابت آنها برای کنترل تاسیسات نفت و گاز در استان‌های شرقی کشورمان کاملاً آگاه هستیم و اطلاعات کاملی از ابعاد غارت‌های  سازمان‌یافته نفت یمن داریم».

وزیر دفاع یمن اعلام کرد: انتظار شکست یا عقب نشینی از جانب ما، انتظاری بیهوده است و ما در حال ایجاد نیروی دریایی هستیم که مسئولیت ملی، منطقه‌ای و بین المللی خواهد داشت. ما به هیچکس اجازه تجاوز به حاکمیت ملی و دریایی خود را نخواهیم داد.

العاطفی اعلام کرد: روند غارت ثروت یمن از سوی متجاوزان بدون پاسخ نخواهد ماند و ما از مناطبع طبیعی یمن و ثروت ملتمان محافظت می‌کنیم و هر زمانی که رهبر انصارالله مشخص  کند، ما پاسخ دشمنان را خواهیم داد.