اگر سپاه نبود، امنیت امروز اروپا از میان می‌رفت شورای اسلامی شهر اصفهان در محکومیت اقدام خبیثانه پارالمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، متن این بیانیه به شرح زیر است: اگر سپاه […]

اگر سپاه نبود، امنیت امروز اروپا از میان می‌رفت

شورای اسلامی شهر اصفهان در محکومیت اقدام خبیثانه پارالمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، متن این بیانیه به شرح زیر است:

اگر سپاه نبود کشور نبود. امام خمینی (قدس سره الشریف)

پارلمان اروپا با به کاربردن توصیفات موهوم برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بار دیگر بر طبل خصومت و خشونت کوبیده و در مسیر انحرافی خویش ادامه می دهد. خشم نمایندگان پارلمان اروپا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بی‌دلیل نیست چرا که طی ۴۳ سال سپری شده از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مهندسی دقیق دشمنان غربی و صهیونیستی این مرز و بوم با هدف نابودی جهان اسلام و تجزیه ایران و منطقه، با رصد هوشمندانه و اقدام قاطعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناکام مانده است.

سپاهی که بیشترین نقش را در مقابله با تروریست‌های داخلی، منطقه ای و جهانی داشته و دولت‌های اروپایی خود مدیون رشادت‌های این نیرو در عرصه مقابله با تروریست‌های داعش‌اند. سپاهی که سرشار از انگیزه، معنویت، خلوص و اتصال با خاندان رسالت و اهل بیت عصمت و طهارت و کربلای امام حسین علیه السلام است. اروپاییان بدانند که اگر مجاهدت‌های مجموعه سپاه نبود و اگر جانفشانی‌های سپاه قدس و شهید سلیمانی عزیز به رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) نبود، قطعا آتشفشان تروریستی که توسط آمریکای مستکبر ایجاد شد دامنگیر اروپایی‌ها می‌شد و امنیتی که امروز در اروپا حاکم است از بین می رفت.

بدون شک تروریست معرفی کردن نیروی مسلح قانونی و رسمی کشور بر خلاف صریح قوانین بین المللی است که از سوی خود سران غرب مورد تایید قرار گرفته که اصرار بر آن عواقب سختی برای بانیان آن به دنبال خواهد داشت.

شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن محکوم نمودن این اقدام پارلمان اروپا اعلام می‌کند که اقتدار، عقلانیت و هوشمندی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران دشمن را عاجز و زبون نموده و این نیرو در جنگ ترکیبی با قدرت ایمان، توکل و اراده در مقابل همه دنیای مادی آنها ایستاده است. سپاه پاسدران دژ مستحکم و پناه آحاد مردم اعم از مسلمان و غیر مسلمان، شیعه و سنی، زن و مرد، روستایی و شهری و تمام مردم ایران است. بی درنگ لازم است اروپایی‌ها اشتباهات خود را متوجه شوند و جای ظالم و مظلوم و شهید و جلاد را عوض نکنند و قبل از آنکه فرصت برای جبران چنین خطاهای محاسباتی از سوی پارلمان اروپا از بین برود، اتحادیه اروپا از افتادن بیشتر در دام خطرناکی که صهیونیسم بین الملل و آمریکای جهانخوار برای آن مهیا ساخته است اجتناب ورزد و بدانند که هر ایرانی یک سپاهیست. 

شورای اسلامی شهر اصفهان