۷ واحد صنعتی آلاینده در شهرستان اصفهان پلمب شد رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان گفت: پیرو برخورد قانونی با واحدهای آلاینده، ۷ کارخانه رنگرزی و تکمیل پارچه در حوزه استحفاظی این شهرستان پلمب شد. به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران مهدی پورقاسم، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان اظهار داشت: با تشدید بازدیدهای میدانی و […]

۷ واحد صنعتی آلاینده در شهرستان اصفهان پلمب شد

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان گفت: پیرو برخورد قانونی با واحدهای آلاینده، ۷ کارخانه رنگرزی و تکمیل پارچه در حوزه استحفاظی این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرنگارپایگاه خبری شهید یاران مهدی پورقاسم، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان اظهار داشت: با تشدید بازدیدهای میدانی و پایش‌های زیست محیطی در راستای برخورد قانونی با واحدهای آلاینده در هفته گذشته، ۲۴ اخطار رفع آلایندگی به واحدهای صنعتی متخلف و آلاینده ابلاغ شد.

وی افزود: این پایش‌ها که توسط کارشناسان حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان در طول سال صورت می گیرد، شدت آن به واسطه ایجاد شرایط وارونگی هوا در ماه‌های اخیر بیشتر شده است و گشت‌هایی به صورت مداوم و شبانه‌روزی نسبت به انجام آن، اقدام می‌کنند.

پلمب کارخانه رنگرزی و تکمیل پارچه در شهرستان اصفهان

پورقاسم ادامه داد: پیرو برخورد قانونی با واحدهای آلاینده، ۷ کارخانه رنگرزی و تکمیل پارچه در حوزه استحفاظی این شهرستان پس از طی مراحل قانونی توسط کارشناسان این اداره پلمب شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان اصفهان با بیان اینکه استقرار غیرمجاز و فعالیت توأم با آلایندگی منجر به پلمب و ممانعت از فعالیت این واحدها صنعتی شده است، خاطرنشان کرد: اقدام‌هایی از این قبیل در راستای جلوگیری از افزایش آلودگی محیط زیست و ایجاد مشکلات بهداشتی برای مردم صورت می‌گیرد