به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیل روز گذشته در استان اصفهان خساراتی در پی داشت که جزییات آن در زیر مطرح می شود وقوع سیلاب ناگهانی ناشی از بارش شدید باران و تگرگ بعدازظهر روز گذشته در روستای نهوج واقع در ۶۵ کیلومتری شرق اردستان باعث جان باختن ۳ نفر از ساکنان روستا […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سیل روز گذشته در استان اصفهان خساراتی در پی داشت که جزییات آن در زیر مطرح می شود

وقوع سیلاب ناگهانی ناشی از بارش شدید باران و تگرگ بعدازظهر روز گذشته در روستای نهوج واقع در ۶۵ کیلومتری شرق اردستان باعث جان باختن ۳ نفر از ساکنان روستا به علت تخریب منزل و آب بردگی شد.
در اثر سیلابی شدن رودخانه ۹ نفر مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند و خساراتی به اماکن مسکونی، راه‌ها معابر و اراضی کشاورزی، دام‌های سبک و کلنی زنبور عسل در این منطقه وارد شد.

در اثر وقوع طوفان گردوخاک نیز ۶ نفر به دلیل ریزش دیوار جنب امامزاده نرمی دولت آباد مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.
سیل‌بردگی خودروی پراید در محور مشکنان به تودشک نیز سبب فوت راننده پراید شد.
در این جاده‌ نایین به اردستان هم به علت شدت سیل به صورت موقت مسدود و ترافیک در محور ایجاد شد. با تلاش مدیریت بحران شهرستان نایین پلیس راه و راهداری محور نایین-اردستان  بازگشایی و هم اکنون تردد در محور در حال انجام است.
سیلاب از گردنه ملا احمد نایین و مسیر تودشک به سمت شهرستان ورزنه و تالاب گاوخونی هدایت شد.
آبگرفتگی در روستاهای نیستانک، وندیش و کجان در شهرستان نایین و سیلاب و آبگرفتگی در محورهای جاده‌ای هاشم‌آباد شهرستان هرند و نیز مسیر روستای قورتان شهرستان ورزنه با تلاش مدیریت بحران این شهرستان ها کنترل شد.