فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فعالیت های جهادی یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است، گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ هزار و ۶۰۰ جهادگر بسیجی مشارکت دارند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: طی […]

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه فعالیت های جهادی یکی از عوامل تثبیت و کارآمدی نظام است، گفت: در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ هزار و ۶۰۰ جهادگر بسیجی مشارکت دارند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،، سردار جهانبخش کرمی شامگاه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: طی هفته بسیج بیش از سه هزار برنامه در سطح نواحی و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان زنجان برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: بسیج و سپاه در تمام مقتضیات زمانی در کنار مردم بوده و برای دفاع از خاک کشور با جان و دل تلاش می‌کند.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: بسیج از بدنه مردم است و همه مردم بسیجی هستند و مردم در این تشکیلات که یادگار حضرت امام است سهم بزرگی دارند.

کرمی با بیان اینکه مکتب بسیج، ظرفیت‌ها و مجاهدت‌های بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی باید انعکاس و تبیین شود، ابراز کرد: باید این رشادت‌ها به خوبی در جامعه منعکس شود.

وی از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان خبر داد و تاکید کرد: با توجه به استقبال گسترده گروه‌های جهادی و جهادگران از رزمایش اقتدار جهادگران و جهادگران فاطمی یک و نیز اقبال طیف‌های مختلف مردم به مشارکت در خدمات رسانی به محرومین در قالب حرکت‌های جهادی برگزار می‌شود.