استاندار کردستان سپاه را پیشگام خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در همه عرصه‌ها عنوان کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم نهضت کمک مومنانه و توزیع ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نهاد سپاه جزو ارزشمندترین نهادهای انقلابی است که با […]

استاندار کردستان سپاه را پیشگام خدمت‌رسانی به مردم و محرومیت‌زدایی در همه عرصه‌ها عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم نهضت کمک مومنانه و توزیع ۲۱ هزار بسته کمک معیشتی در سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه نهاد سپاه جزو ارزشمندترین نهادهای انقلابی است که با تدبیر امام خمینی(ره) تشکیل شد، افزود: در بیش از چهار دهه از عمر انقلاب و نظام در هرجایی از کشور نیاز به خدمت و کار جهادی بوده سپاه حضور موثر و پر رنگ داشته است.

وی با اشاره به نقش سپاه در استای خدمت به مردم، افزود: همانگونه که سپاه در دوران دفاع مقدس از کشور دفاع کرد امروز نیز در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت مومنانه فعالیت می‌کند.

دکتر زارعی‌کوشا ابراز امیدواری کرد با انسجامی که میان مجموعه اجرایی استان و سپاه در دوره جدید به وجود آمده شاهد خدمت‌رسانی بیشتر به مردم استان باشیم.

وی توزیع کمک‌های مومنانه را گام مهمی در راستای جبران بخشی از مشکلات نیازمندان عنوان کرد و افزود: انتظار می رود که این گونه فعالیت‌ها و اقدامات با جدیت بیشتر ادامه داشته باشد.

در هفدهمین مرحله از توزیع کمک های مومنانه ۲۱ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان توسط سپاه استان کردستان در میان افراد نیازمند توزیع شد.

در جریان برگزاری این مراسم و بر اساس اعلام فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، ۴۳ زندانی جرائم غیرعمد در راستای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی آزاد شدند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان