رئیس هیئت امناء دانشگاه معارف قرآن و عترت با تاکید بر اینکه اگر باور کنیم که قرآن و عترت، هم سعادت در عالم آخرت و هم عالم برزخ و هم عالم دنیا را برای ما به دنبال می آورند، به گونه ای دیگر از قرآن دفاع و حمایت می کردیم، گفت: با رخ دادن صحنه […]

رئیس هیئت امناء دانشگاه معارف قرآن و عترت با تاکید بر اینکه اگر باور کنیم که قرآن و عترت، هم سعادت در عالم آخرت و هم عالم برزخ و هم عالم دنیا را برای ما به دنبال می آورند، به گونه ای دیگر از قرآن دفاع و حمایت می کردیم، گفت: با رخ دادن صحنه هایی مثل سوزاندن قرآن در سوئد و تبلیغ علیه اسلام و قرآن توسط جوامع مختلف، طبق آمارهای منتشر شده باعث بیشتر شدن اقبال و رغبت ملت های گوناگون از جمله اروپا و آمریکا نسبت به اسلام و قرآن شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت الاسلام دیانی رئیس هیئت امناء دانشگاه معارف قرآن و عترت در جلسه هم اندیشی با اعضاء هیئت علمی دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اظهار کرد: با توجه به معارف و بنیاد های علمی و دینی در این دانشگاه، این دانشگاه بسیار مقدس است.

وی ادامه داد: با استناد به آیه شریفه قرآن، تها راهی که می توان با استفاده از آن، خداوند به سراسر زندگی ما برکت بدهد؛ این است که اگر ایمان بیاوریم و تقوا پیشه کنیم خداوند برکاتش را نازل می کند.

دیانی گفت: اگر ما به معنای واقعی با همه وجودمان اعتقاد پیدا کنیم که قرآن” تبیان کل شیء”است و در کنار آن اهل البیت یعنی وجود پر برکت ثقلین، قرآن و عترت در کنار هم، پاسخگوی تمام نیازهای بشری است و تا وقتی ما به این دو تمسک پیدا کنیم، سعادت مند خواهیم بود و هرچقدر از این ها دور شویم گرفتار خواهیم شد.

وی افزود: اگر باور کنیم که قرآن و عترت، هم سعادت در عالم آخرت و هم عالم برزخ و هم عالم دنیا را برای ما به دنبال می آورند، به گونه ای دیگر از قرآن دفاع و حمایت می کردیم.

رئیس هیئت امناء دانشگاه معارف قرآن و عترت بیان کرد: با رخ دادن صحنه هایی مثل سوزاندن قرآن در سوئد و تبلیغ علیه اسلام و قرآن توسط جوامع مختلف، طبق آمارهای منتشر شده باعث بیشتر شدن اقبال و رغبت ملت های گوناگون از جمله اروپا و آمریکا نسبت به اسلام و قرآن شده است.

در ادامه، دکتر عابدی رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) نیز اظهار کرد: خدا قوت می گویم خدمت همه بزرگواران، الطاف و مواهب و احسان کرم خداوند برهمه شما و ان شاءالله در معجور پروردگار بزرگ باشید و این نفس زدن ها وقدم های شما در راه علم و دانش بتواند نسل خیلی خوب مخصوصا دانشجویان با فضیلت دانشگاه معارف را به ارتقاء روز افزون برساند.

وی گفت: با توجه به شرایط جامعه و اتفاقات اخیر در سطح جامعه، مسئولیت دانشگاه و ما را بیش از پیش کرده است و متولی حرکت های موج خیز و نور افزا، دانشگاه معارف قرآن و عترت (علیهم السلام) است.

رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: قله کارهای مرحوم آقای مظاهری، دانشگاه است، بیان کرد: برای رسیدن به آن قله، نیازمند پشتوانه های فکری و عملی و همه جانبه اساتید و مسئولین دانشگاه هستیم.

وی افزود: مرحوم آقای مظاهری مرتباً روایتی بسیار زیبا از حضرت امام کاظم (ع) برای ما بیان می کردند و آن این بود که، حضرت می فرمایند: خدایا ایمان های مارا از ایمان های عاریه ای قرار نده