تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ نیروگاه شهید مفتح همدان آغاز شد معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح همدان از آغاز تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ این نیروگاه همزمان با شروع فصل تعمیرات نیروگاهی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “پژمان اختری” عنوان کرد: واحد شماره ۲ نیروگاه […]

تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ نیروگاه شهید مفتح همدان آغاز شد

معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح همدان از آغاز تعمیرات اساسی واحد شماره ۲ این نیروگاه همزمان با شروع فصل تعمیرات نیروگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “پژمان اختری” عنوان کرد: واحد شماره ۲ نیروگاه شهید مفتح با ظرفیت تولید نامی ۲۵۰ مگاوات به‌منظور انجام تعمیرات اساسی از مدار تولید خارج شد.
معاون تولید نیروگاه شهید مفتح ضمن اعلام این خبر گفت: بر اساس مجوز صادره از شرکت مدیریت شبکه برق کشور، واحد شماره ۲ این نیروگاه برای تعمیرات اساسی به مدت ۹۰ روز و طبق دستورالعمل شرکت سازنده از شبکه برق کشور جدا شد.
اختری، دمونتاژ و مونتاژ توربو ژنراتور، بازدید یاتاقان‌ها و ولوهای اصلی توربین، سندبلاست و لاینینگ خطوط ۱۸٠٠ انتقال آب‌خنک‌کاری برج تر، پمپ‌ها و تجهیزات برج خشک، بازسازی داکت‌های دود و ایرهیتر و تعمیرات اساسی پمپ‌ها، موتورها و فن‌های اصلی واحد را از جمله اقداماتی برشمرد که دراین بازه زمانی انجام خواهد شد.
وی با اشاره به تخصص و توان داخلی این مجموعه تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد از تعمیرات این واحد توسط کارکنان این نیروگاه انجام می‌شود.
معاون تولید نیروگاه شهید مفتح با اشاره به عبور موفق نیروگاه از تابستان امسال خاطرنشان کرد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که واحدها برای زمستان امسال و تابستان سال آینده با آمادگی کامل در اختیار شبکه قرار گیرند