نمایشگاه عکس آیینی لرستان افتتاح شد نمایشگاه عکس آیینی لرستان با هدف نمایش جلوه های دلدادگی ارادتمندان اهل بیت در خرم آباد افتتاح شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پیش از ظهر امروز (۲۸ شهریور) با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و […]

نمایشگاه عکس آیینی لرستان افتتاح شد

نمایشگاه عکس آیینی لرستان با هدف نمایش جلوه های دلدادگی ارادتمندان اهل بیت در خرم آباد افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان پیش از ظهر امروز (۲۸ شهریور) با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی نیا معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، محمد کرم الهی مدیر کل روابط عمومی استانداری لرستان، علی سوری، مدیرکل انتقال خون لرستان، اعظم روانشاد، سرپرست معاونت فرهنگی، مطبوعات اداره کل، سیدغلامرضا نعمت پور سرپرست معاونت هنری، فرشاد سیفی، سرپرست معاونت توسعه و منابع انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جمعی از هنرمندان و اصحاب رسانه لرستان استان افتتاح شد.
 محسن مرادی مسئول انجمن سینمای جوان لرستان گفت: طی فراخوانی که در ایام محرم سال جاری اعلام شد ۳۰۰ اثر به دبیرخانه رسید که در نهایت ۳۰ اثر برگزیده شد و در قالب تابلوهای ۵۰ در ۷۰ در گالری مهر و ماه حوزه هنری از امروز تا تاریخ ۶ مهر ماه در دو نوبت صبح و عصر در معرض بازدید علاقه مندان قرار دارد.
وی افزود: این نمایشگاه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان، معاونت فرهنگی سپاه استان، بسیج هنرمندان و انجمن سینمای جوان استان برگزار شده است.
مرادی هدف از برگزاری نمایشگاه را نمایش جلوه های دلدادگی ارادتمندان به اهل بیت عنوان کرد و افزود: آثار به نمایش درآمده از عکاسان لرستان هستند که با موضوع آیین ها و نمادهای فرهنگ عاشورایی در ایام محرم ثبت شده اند.
گفتنی است در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ازهنرمندان برگزیده تقدیر به عمل آمد.