ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی فقط برداشتن روسری، چادر و پوشش از سر بانوان نیست بلکه قصد ترویج بی‌غیرتی و عادی‌سازی بی‌حیایی در جامعه را دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیر سیاوش میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد […]

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی فقط برداشتن روسری، چادر و پوشش از سر بانوان نیست بلکه قصد ترویج بی‌غیرتی و عادی‌سازی بی‌حیایی در جامعه را دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، امیر سیاوش میهن‌دوست ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در در آیین کلنگ‌زنی خیابان شهید آیتی اصفهان ضمن تبریک بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس دشمن در صدد ساقط کردن نظام و قوای جمهوری اسلامی و از هم پاشیدن کشور بود که با رهبری‌های داهیانه امام خمینی(ره) و با کمک رزمندگان عزیز و دلاور و‌ نیروهای مردمی، آزادسازی خرمشهر محقق شد.

وی افزود: خرمشهرها در پیش است و باید هم مردم عزیز و هم نیروی‌های نظامی توجه داشته باشند که خرمشهری را از دست ندهیم تا مجبور شویم دوباره خرمشهری را آزاد کنیم.

میهن‌دوست با اشاره به مصادیق «خرمشهر‌ها» تصریح کرد: دشمن بعد از ۴۴ سال در صدد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی است؛ البته ابعاد و شکل این تهاجمات تغییر کرده و امروزه از طریق جنگ ترکیبی همراه با جنگ نرم در صدد ضربه زدن به نظام است و نمونه بازر آن موضوع عفاف و حجاب محسوب می‌شود.

ارشد نظامی ارتش در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: هدف دشمن از ترویج بی‌حجابی فقط برداشتن روسری، چادر و پوشش از سر بانوان نیست بلکه قصد ترویج بی‌غیرتی و عادی‌سازی بی‌حیایی در جامعه را دارد