اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمان با حضور رئیس کمیته امداد ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمان اهدا شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهادت […]

با حضور رئیس کمیته امداد ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در استان کرمان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، رزمایش اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با حضور رئیس کمیته امداد در مصلی امام علی(ع) شهر کرمان برگزار شد.

سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در این مراسم یکی از ماموریت‌های کمیته امداد را توانمندسازی مددجویان دانست و گفت: امروز ۸۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان و زوجین جوان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان اهدا شد که اقدام بزرگ و ارزشمندی است.

وی افزود: این بسته‌های جهیزیه از اعتبارات کمیته امداد و با کمک خیران تامین شده و شامل پنج قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین‌لباسشویی، اجاق گاز، جاروبرقی و تلویزیون است.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۳۵ میلیون تومان است که از کارخانجات تولید داخل، تامین شده است.

بختیاری با اشاره به برپایی نمایشگاه تولیدات مددجویان با عنوان «بلندای همت»، اظهار کرد: در این نمایشگاه تولیدات مددجویان در قالب ۲۲ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

رئیس کمیته امداد تاکید کرد: پنج هزار مددجوی کمیته امداد استان کرمان که با دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه طرح اشتغال راه‌اندازی کرده‌اند، امروز جشن خودکفایی آنان برگزار می‌شود.

بختیاری با تقدیر از همدلی و همراهی بین مسئولان استان کرمان، اظهار کرد: کرمان یکی از استان‌های برجسته در زمینه کمک‌های خیرخواهانه به نیازمندان است.