بیانیه روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان در خصوص هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان باصدور بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛در این بیانیه آمده است: إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ( […]

بیانیه روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان در خصوص هتک حرمت به قرآن کریم در سوئد

روابط عمومی سپاه بیت المقدس کردستان باصدور بیانیه‌ای هتک حرمت به ساحت قدسی قرآن کریم را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛
در این بیانیه آمده است:

إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ ( حجر ۹ )

بی تردید ما این قرآن را به تدریج نازل کرده ایم و قطعا نگهبان آن خواهیم بود. غرب با تمام پیشرفت‌هایی که داشته است نتوانسته است چهره نژادپرستانه و برتری‌جوی خود را مخفی نگه دارد و به بهانه آزادی در بیان و به دلیل ناسازگاری مضامین کتب ادیان آسمانی با چارچوب ‌های خود ساخته‌شان، اسباب آزار و اذیت و اهانت به باورها و عقاید طیف قابل توجهی از مردم جهان را فراهم می‌کند.

تکرار این اقدام جنون آمیز و هتک حرمت و اهانت سازمان یافته به ساحت قدسی قرآن کریم با مجوز رسمی و پشتیبانی دولت سوئد، نشان از اوج استیصال و سرافکندگی غرب و تفکر معنویت ستیز ایشان و مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و بیانگر درماندگی غرب در مواجهه با منطق مستحکم و استدلال قوی و ترس و وحشت نظام سلطه از گسترش روزافزون نورانیت اسلام، معنویت و گرایش به توحید و خداپرستی و روشن شدن زوال فرهنگ و اندیشه‌های پوچ وناتوان غربی در تبیین سعادت انسان امروز است.

در ادامه اقدام هتاکانه و توهین به مقام شامخ قرآن را به‌شدت محکوم و اعلام می‌کنیم که نور قرآن هیچ‌گاه در دل‏‌های بشری کم نشده و اقدامات مذبوحانه که با چراغ سبز استکبار و سلطه رسانه‌ای صهیونیسم جهانی انجام می‌گیرد، نه تنها هیچ خللی در انگیزه و باور به این کتاب آسمانی ایجاد نخواهد کرد، بلکه زمینه اتحاد هر چه بیشتر مسلمانان را به‌خصوص در ایام مبارک حج فراهم می‏‌کند تا جایی که امروز نه تنها اعتراض مسلمانانِ نقاط مختلف جهان در محکومیت اقدام مذکور را به دنبال داشته بلکه مخالفت پیروان ادیان محترم الهی در توهین به مقدس‎ترین مقدسات مسلمانان را شاهد هستیم. امید است ملل آزاده جهان با اطلاع و اشراف به نیت سوء دشمنان در جریحه‌دار کردن احساسات پاک مسلمانان به آخرین معجزه تاریخ، این حرکت مذبوحانه را به شدت محکوم کنند تا جسارت توهین به ادیان و کتب الهی برای همیشه دفن شود.

روابط عمومی سپاه بیت المقدس استان کردستان