گردهمایی دبیران ومسئولین ستادی کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان اصفهان گردهمایی دبیران ومسئولین ستادی کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان اصفهان به میزبانی شهرستان مبارکه برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، درابتدای این جلسه حجت‌الاسلام اسماعیل یوسفی مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان مبارکه ضمن خوش آمد گویی به میهمانان […]

گردهمایی دبیران ومسئولین ستادی کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان اصفهان

گردهمایی دبیران ومسئولین ستادی کانون های خدمت رضوی شهرستان های استان اصفهان به میزبانی شهرستان مبارکه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، درابتدای این جلسه حجت‌الاسلام اسماعیل یوسفی مسئول کانون خادمیاران رضوی شهرستان مبارکه ضمن خوش آمد گویی به میهمانان به اقدامات قبیح رژیم صهیونسیتی و فجایعی که در روزهای اخیر در فلسطین و نوار غزه رخ داد اشاره کرد و گفت: امروز اگر کسی می خواهد مصداق «اشداء علی کفار» را ببیند بایدبه مردم فلسطین و یمن نگاه کند.

حجت الاسلام یوسفی اظهار کرد: شهرستان مبارکه با۱۵۲ خادمیار و ۲۸ یاور رضوی و ۱۸ کانون محلی و تخصصی و فعالیت در ۱۴ عرصه خدمت رضوی ، از جمله شهرستان های برتر استان اصفهان در این زمینه می باشد .
وی افزود: دفتر مرکزی خدمت رضوی امام رئوف شهرستان مبارکه با همت خادمیاران و یاوران رضوی خود در سال جاری رشد حدود ۳ برابری یعنی از ۱۴۰ مصداق فعالیت در سال ۱۴۰۱
به۴۰۰ مصداق در سال ۱۴۰۲، فعالیت و خدمت رسانی به حدود پنج هزار نیازمند نسبت به سالهای گذشته است.

یوسفی ادامه داد: کانون تخصصی بانوان و خانواده شهرستان مبارکه با اخذ رتبه اول کشوری و استانی در دوسال پیاپی جزو کانونهای برتر استان اصفهان می‌باشد.

وی همچنین به برخی فعالیتهای ویژه و تخصصی مجموعه خادمیاری رضوی شهرستان مبارکه اشاره کردو گفت: اجرای طرح نفس در قفس که مرتبط با آزادی زندانی های جرائم نقدی بود و با پرداخت بدهی ایشان،آزاد می شدند و همچنین رضایت گرفتن از خانواده شاکی در قتل غیر عمد نیز مربوط به همین طرح بود.

وی همکاری و مشارکت در برپایی جشن ازدواج ده زوج و اعزام ایشان به مشهد مقدس و اطعام بیش از ۱۰۰۰ نیازمند و برگزاری و مشارکت در نمایشگاه های متعدد مانند نمایشگاه بانوان کار آفرین و نمایشگاه پیوند ایرانی و نیز برپایی موکب در نجف و کربلا در ایام اربعین و در شهر مقدس قم در ایام وفات حضرت معصومه و همچنین اجرای پویش های مختلف از جمله پویش طلوع زندگی جهت آموزش خانواده ها و زوجین و خدمت رسانی جهادی با مشارکت در ساخت و تعمیر منازل برای محرومین را از دیگر اقدامات انجام شده در این کانون بیان کرد.

دبیر کانون خدمت رضوی شهرستان مبارکه تاکید کرد: دفتر مرکزی خدمت رضوی امام رئوف شهرستان مبارکه در نظر دارد با عنایت و لطف حضرت رضا(ع) تا پایان سال جاری ظرفیت انجام فعالیت های خود را توسعه داده به این نحو که ۳ کانون محلی و ۳ کانون تخصصی به مجموعه کانونهای خدمت رضوی اضافه کند.

در ادامه مصطفی حجه فروش مدیر کانون های خدمت رضوی استان اصفهان نیز ضمن خوش آمد گویی به حضار از زحمات دبیران کانون های شهرستان ها به ویژه بانوانی که به عنوان دبیران کانون های تخصصی بانوان و خانواده در شهرستان ها فعال هستند تشکر کرد.
سپس دبیران دیگر کانون ها نیز به بیان گزارشات و پیشنهادات خود پرداختند و نیز در قسمتی دیگر از محل برگزاری این گردهمایی، نشست مهارت افزایی مسئولان کانون‌های تخصصی بانوان و خانواده شهرستان‌ها برگزارشد تا کانون های فعال دست پر و با انگیزه ی بیشتر برای خدمت شایسته به دیار خود برگردند

محمد حسین امامی معاون دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان اصفهان نیزدر حاشیه این گردهمایی به خبرنگار ما گفت: در این جلسه آخرین آیین نامه ها و دستورالعمل هاو ساختار جدیدی که برای مدیریت کانون های استان ابلاغ شده بود به مدیران شهرستان ها اطلاع رسانی شد و ارزشیابی از کلیه اقداماتی که شبکه خادمیاری استان به تفکیک شهرستان های مختلف داشته به آن ها ارائه شد.

وی افزود: در مورد کانون هایی که تشکیل شده گزارشاتی که کانون ها داشتند، چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی ،به تفکیک شهرستان به اطلاع مسئولین شهرستان ها رسید که شهرستان هایی که احتیاج هست، بتوانند تلاش بیشتر واقدامات بهتری در و توسعه کمی و کیفی مفهوم خادم و مخدوم به آن ها اطلاع داده شد که نسبت به ایجاد کانون های تخصصی اقدام کنند و در جذب یاوران دقت لازم را داشته باشند و افرادی که واقعا علاقه مند به خدمت به مردم در غالب خادم امام رضا هستند را شناسایی کنند و به سمت ثبت نام برای یاوران رضوی جذب کنند که بتوان ظرفیت شبکه خادمیاری را در استان روز به روز افزایش دهیم.
وی در ادامه به انتخابات مجمع عمومی شبکه خادمیاری استان اصفهان اشاره کرد و تصریح کرد: مجمع عمومی شامل کلیه مسئولین کانون های محلی و مسئولین کانون های موضوعی در کل استان است که یک نفر را بین خود به عنوان دبیر اعلام می کنند و قرار هست در آذر ماه این انتخابات برگزار شود و یک نفر را به عنوان دبیر مجمع عمومی استان خواهیم داشت.

خبرنگار: الهام خانی