مهمترین رسالت مدیران و دستگاه‌های اداری تحقق کامل کارآمدی است/مدیران در هر جایگاهی، کارآمدی را به اوج و نقطه مطلوب برسانند استاندار کردستان القای ناکارآمدی نظام به مردم را از مهمترین اهداف و توطئه دشمنان عنوان کرد و مهمترین رسالت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری را تحقق کامل کارآمدی دانست. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری […]

مهمترین رسالت مدیران و دستگاه‌های اداری تحقق کامل کارآمدی است/مدیران در هر جایگاهی، کارآمدی را به اوج و نقطه مطلوب برسانند

استاندار کردستان القای ناکارآمدی نظام به مردم را از مهمترین اهداف و توطئه دشمنان عنوان کرد و مهمترین رسالت مدیران و کارکنان دستگاه‌های اداری را تحقق کامل کارآمدی دانست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در اولین همایش ملی تکریم مردم، افزایش بهره‌وری و ارتقاء سلامت اداری که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در سالن فجر مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: ما از سپیده دم پیروزی انقلاب اسلامی همواره درگیر مبارزه و جنگ با دشمنانی بودیم که هیچگاه از دشمنی دست نکشیدند و همواره آن  را با روش‌های مختلف ادامه دادند.

استاندار کردستان گفت:از مهمترین تکالیف مدیران این است که در هر جایگاهی، کارآمدی را به اوج و نقطه مطلوب برسانند.

وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین اهداف این همایش ملی، باید تمرکز بر راه‌های رسیدن به روش‌های کارآمدی در سیستم اداری و خدمت‌رسانی به مردم باشد، افزود:ضعف و کاستی‌ها از ناکارآمدی مدیران حاصل می‌شود، بر همین اساس اولین گام در اصلاح امور مختلف و بهبود شرایط، تلاش برای افزایش کارآمدی و بهره‌وری است.

زارعی کوشا با اشاره به اخلاص، رشادت، ولایتمداری، حقیقت طلبی شهید سلیمانی گفت:باید مسئولان با الگوگیری از ویژگی‌ها وشخصیت سردار سلیمانی در عمل کارآمد باشند، لذا نخستین وظیفه مدیران در جهاد تبیین کارآمدی در عمل و درست انجام دادن وظایف ومسئولیت پذیری در کار است.

استاندار کردستان با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «استان کردستان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش و فداکاریهای بزرگ و پتانسیل‌های فراوانی دارد» که امیدواریم روز به روز توسعه آن بیشتر شود، گفت:رفع مشکلات کنونی نیازمند شناسایی و ارائه راه‌حل، گره‌گشایی و تلاش برای حل مشکل است که امیدوارم در نشست‌های بعدی به رشد بیشتری برسیم و شاهد پیشرفت بیشتری باشیم.