فوت یکی از همراهان سامان فلاح در سانحه رانندگی!/ دیگر همراه مدافع پیکان به کما رفت با وجود حال جسمانی مناسب سامان فلاح مدافع تیم فوتبال پیکان تهران پس از سانحه شدید رانندگی، یکی از همراهان وی جان خود را از دست داد و دیگری به کما رفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

فوت یکی از همراهان سامان فلاح در سانحه رانندگی!/ دیگر همراه مدافع پیکان به کما رفت

با وجود حال جسمانی مناسب سامان فلاح مدافع تیم فوتبال پیکان تهران پس از سانحه شدید رانندگی، یکی از همراهان وی جان خود را از دست داد و دیگری به کما رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، «سامان فلاح» مدافع جوان و خوش‌آتیه تیم فوتبال پیکان تهران بعد از مصاف خودروسازان برابر آلومینیوم در چارچوب هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر، چند روز از کادر فنی مرخصی گرفت تا راهی شمال کشور شود و پیش از نوروز برای لحظه تحویل سال ۱۴۰۲ کنار خانواده‌اش باشد اما شب گذشته و در مسیر بازگشت، به‌علت تصادف شدید رانندگی دچار سانحه شد و به بیمارستان انتقال یافت.

اگرچه بر اثر حادثه پیش آمده بخش‌هایی از سر و صورت این بازیکن بخیه خورده و بدن او دچار کوفتگی شدید و زخم است، اما بعد از عکس‌برداری مشخص شد که او شکستگی ندارد؛ طبق اعلام پزشکان، حال عمومی کاپیتان پیکان خوب ارزیابی شده، اما او برای چند روز باید تحت مراقبت‌های پزشکی قرار بگیرد.

فوت یکی از همراهان سامان فلاح در سانحه رانندگی!/ دیگر همراه مدافع پیکان به کما رفت

اما اتفاق تلخ این سانحه اینجاست که یکی از همراهان او جانش را در این تصادف از دست داده است و یک نفر دیگر هم به‌علت وخامت احوال در کما به‌سر می‌برد و شرایط وی باید در روزهای آتی مورد بررسی قرار بگیرد.