هرج و مرج فضای مجازی و نبود نظارت بر این حوزه و یا شاید چشم پوشی از تخلف افراد منجر شده برخورد قاطع دستگاه قضا با افرادی که در اغتشاشات اخیر با انتشار مطالب کذب، تشویش اذهان عمومی کردند، به یک مطالبه عمومی از سوی مردم تبدیل شده است. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به […]

هرج و مرج فضای مجازی و نبود نظارت بر این حوزه و یا شاید چشم پوشی از تخلف افراد منجر شده برخورد قاطع دستگاه قضا با افرادی که در اغتشاشات اخیر با انتشار مطالب کذب، تشویش اذهان عمومی کردند، به یک مطالبه عمومی از سوی مردم تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،پیش از فوت مهسا امینی، اظهار نظر افراد مشهور به ویژه بازیگران و سلبریتی ها درخصوص سیاست و انتخابات ریاست جمهوری و به ویژه در کنفرانس های خبری بین المللی مورد نقد بسیاری از مردم قرار گرفت. این اظهارنظرها در فضای انتخابات، منجر به داغ شدن فضای سیاسی در کشور شد اما این داغی با بیان دروغ و افترا همراه بود. این دروغ پراکنی ناشی از هیجانات دوره انتخابات ریاست جمهوری باقی نماند و در مصاحبه با رسانه دیگر کشورها تبدیل به سیاه نمایی شد، تا جایی که یکی از بازیگران در یک گفتگو بیان کرد: “ما در ایران از صبح که بیدار می شویم، می جنگیم!”

در اغتشاشات اخیر، از لحظات نخست بستری شدن “مهسا امینی” در بیمارستان، اظهار نظرهای دور از واقعیت در فضای مجازی آغاز شد. پس از فوت مرحومه امینی، آغاز اعتراضات و اغتشاشات این دروغ پراکنی در فضای مجازی بیشتر و بیشتر شد. این اظهارات و دروغ پراکنی تنها توسط رسانه های معاند صورت نگرفت بلکه تعدادی از بازیگران پرحاشیه، بلاگرهای منفعت طلب و حتی بازیکن بازنشسته فوتبال با این رسانه ها و دشمنان قسم خورده ایران هم صدا شدند و برخی خود را لیدر این اغتشاشات هم می دانند.