افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیأت علمی / امیدواریم مساله مسمومیت دانش آموزان هرچه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به امور بانوان گفت: دولت اقدامات مؤثری در حوزه بانوان انجام داده […]

افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیأت علمی / امیدواریم مساله مسمومیت دانش آموزان هرچه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به مصوبه مجلس در خصوص اختصاص یک درصد از بودجه دستگاه‌های اجرایی به امور بانوان گفت: دولت اقدامات مؤثری در حوزه بانوان انجام داده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، انسیه خزعلی در جمع بانوان تأثیر گذار البرز افزود: مصوبه امروز مجلس حرکت خوبی است که به واسطه آن اقدامات مؤثری در حوزه زنان و خانواده شکل می‌گیرد.

وی بیان کرد: افزایش ۲ سال به سنوات بانوان اعضای هیأت علمی در دست اقدام است و برخی از امور باید در حوزه زنان فرهنگ سازی و برخی قوانین اصلاح شود.

خزعلی افزود: امیدواریم مساله مسمومیت دانش آموزان هرچه سریع‌تر به نتیجه قطعی برسد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: دشمنان درصدد هستند تا زنان را ابزار قرار دهند که باید با بصیرت مانع سو استفاده آنان شد.

خزعلی گفت: حمایت مالی و پیگیری صندوق ضمانت زنان سرپرست خانوار از دیگر اقدامات در حوزه زنان و خانواده بوده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به بازارچه‌های مجازی و کنگره زنان تأثیر گذار بیان کرد: درصدد هستیم این بازارچه‌ها به چند زبان در کشورهای همسایه ایجاد شود.

وی با اعلام اینکه اقدامات مؤثری در حوزه زنان انجام شده تا رسیدن به وضعیت مطلوب فاصله داریم گفت: دولت به صورت عملیاتی وارد عمل شده، اما بسیاری از موانع و کارشکنی‌ها، فرسایشی شدن برخی از کارها به دلیل شرایط اغتشاشات و تحریم را شاهد هستیم که با تلاش‌های مضاعف اکنون از گردنه‌ها با همت و حضور مردم عبور کردیم.

خزعلی یادآور شد: مساله اشتغال ورزشکاران با توجه به دستور رهبر معظم انقلاب در این زمینه به صورت مکتوب ارائه شود.

وی اضافه کرد: بنابراین به دنبال راهکار در این زمینه هستیم و از طریق اسپانسرها در تأمین تجهیزات ورزشی نیز توجه لازم صورت گیرد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در سال گذشته متمرکز بر امور زنان سرپرست خانوار بودیم برخی ازاین زنان با بنیاد برکت قرارداد بستند.

وی افزود: بازار فروش محصولات و دستاوردهای زنان سرپرست خانوار در استان‌ها برای هر استان یک بازارچه پیش بینی شده و به صورت مجازی اکنون نیز با اولویت زنان سرپرست خانوار اقدامات لازم در حال انجام است