آمادگی اصفهان برای میزبانی از ۲ میلیون مسافر نوروزی شهردار و رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سال گذشته پذیرای یک میلیون و ۵۰۰ مسافر نوروزی بودیم و امسال آماده پذیرایی از ۲ میلیون مسافر نوروزی هستیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علی قاسم‌زاده صبح امروز در آیین آغاز به کار ستاد خدمات […]

شهردار و رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان گفت: سال گذشته پذیرای یک میلیون و ۵۰۰ مسافر نوروزی بودیم و امسال آماده پذیرایی از ۲ میلیون مسافر نوروزی هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ علی قاسم‌زاده صبح امروز در آیین آغاز به کار ستاد خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم از ماه‌ها پیش در ستاد خدمات سفر اعم از شهرداری و سایر دستگاه‌ها انجام شده تا در ایام نوروز میزبان خوبی برای مهمانان باشیم.

شهردار و رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در فرهنگ ما هر چیزی ادب و آدابی دارد، افزود: به‌عنوان میزبان موظف هستیم آداب میزبانی را به جا بیاوریم و سعی کنیم از میهمانانی که به شهر اصفهان می‌آیند، پذیرایی شایسته و کاملی به عمل بیاوریم؛ هرچه داریم در طبق اخلاص قرار خواهیم داد و کمال آسایش و راحتی را برای مسافران نوروزی فراهم خواهیم کرد تا خاطرات خوب و پاینده‌ای برای آنان از شهر اصفهان به جا بماند.

وی عنوان کرد: انتظار می‌رود همه عزیزانی که به اصفهان سفر می‌کنند به‌خاطر فرهنگ و آداب غنی ایرانیان، ادب و آداب میهمانی را هم رعایت کنند و وقتی به شهر ما سفر می‌کنند هنجارها، حرمت‌ها و آداب شهر ما را رعایت کنند و شخصیت اصفهان موردتوجه قرار بگیرد.

قاسم‌زاده با بیان اینکه شهر اصفهان از شخصیت مذهبی، فرهنگی و هنری برخوردار است، تصریح کرد: شهر ما به شهر شهیدان معروف است و بیش از ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است؛ در همه کوچه‌ها نام شهیدان متجلی است و نباید کاری کنیم که خاطر خانواده‌های معظم شهدا آزرده شود.

شهردار و رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم همه ما بتوانیم حق میزبانی را ادا کنیم و میهمانانی که اصفهان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند سفر خوبی داشته باشند.

وی گفت: سال گذشته پذیرای یک میلیون و ۵۰۰ مسافر بودیم و امسال آماده پذیرایی از ۲ میلیون مسافر نوروزی هستیم؛ تدارکات کافی و کامل دیده شده و امید است بتوانیم مانند سال‌های گذشته میزبانان خوبی برای مسافران و گردشگران باشیم.

قاسم‌زاده ادامه داد: شهر هم مانند انسان موجودی زنده است و انتظار داریم بتوانیم کالبد و روح شهر را روزبه‌روز بهبود ببخشیم تا بتوانیم هم شهر تمیز و جذابی داشته باشیم و هم روح و روان متعالی برای شهر فراهم کنیم.

شهردار و رئیس ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در پایان اذعان کرد: این روزها آب هم در زاینده‌رود جاری می‌شود و باعث خوشحالی و خشنودی مردمان و شهروندان خواهد شد.