جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در سطح شهر تهران از زحمات مدافعان امنیت و نیروی انتظامی تقدیر کردند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،امروز پنجم آذرماه، جمعی از خانواده‌های شهدا برای تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و قدردانی از فعالیت‌های آنان به خیابان‌های تهران رفته و با اهدای شاخه […]

جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور در سطح شهر تهران از زحمات مدافعان امنیت و نیروی انتظامی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،امروز پنجم آذرماه، جمعی از خانواده‌های شهدا برای تقدیر از زحمات نیروی انتظامی و قدردانی از فعالیت‌های آنان به خیابان‌های تهران رفته و با اهدای شاخه گل به کادر نیروی انتظامی از آنان تشکر کردند.

در این مراسم، مادر شهیدان سرلک، کریمی، میردوستی، گودرزی، یاراحمدی، هادی امینی، بهمنی، کامران، اسدالهی و قربانخانی، خواهران شهیدان شیرودی، رضائیان، طالب، امینی، اسدالهی، ارتناک، اوحدی، شهیدان زین الدین، شهیدان اعلمی، کامران، شفیعی، عزیزانی و شهیدان طارمی و هم‌چنین همسر شهید رضایی، همسر شهید فرزانه، همسر شهید نصیبی و همسر شهید زینتی افخم حضور داشتند.فرزند شهید طباطبایی و شهید اعلایی نیز از دیگر حاضران در این مراسم بودند.

در این برنامه، خانواده‌های معزز شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با حضور در میدان انقلاب، چهارراه ولیعصر و میدان ولیعصر از زحمات مدافعان امنیت و نیروی انتظامی تقدیر و تشکر کردند.