به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمد نوید متقی در پیامی، ارتحال عالم ملکوتی ” حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری” را تسلیت گفت. متن پیام سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اِذا ماتَ العالِم […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان، محمد نوید متقی در پیامی، ارتحال عالم ملکوتی ” حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری” را تسلیت گفت.

متن پیام سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اِذا ماتَ العالِم ثَلُمَ فی الاِسلامِ ثلمهََ لایَسدُّها شَئُ

ارتحال جانگداز و جانسوز عالم عامل و عارف واصل حضرت آیت الله حاج شیخ محمد ناصری (رحمه الله) موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

آن مرحوم که عمر شریف خود را در راه اعتلای اسلام و فرهنگ غنی تشیع صرف نموده و مراتب کمال و عرفان را با عشق به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف پیموده بود سالها راهبری و راهنمایی عاشقان و سالکان راه خدا را به عهده داشتند و در این راه هزاران انسان عاشق اهل بیت (علیهم صلوات الله) را تربیت نمودند و یاور صدیق و حقیقی امامین انقلاب اسلامی بودند.

اینجانب این ضایعه جانگداز را به حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و نایب بزرگوارشان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی)، فرزندان و خانواده مکرمشان، مردم شریف و ولایتمدار استان اصفهان و همه دوستداران و علاقه مندان آن عالم فرزانه تسلیت عرض نموده و علو درجات را برای آن مرحوم خواستارم.

محمد نوید متقی
سرپرست جمعیت هلال احمر استان اصفهان