سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:‌ عمق ناراحتی‌ام از داور بازی برابر سن‌ایچ را نمی‌توانم بیان کنم و فقط ‌ابراز تاسف می‌کنم. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمد کشاورز در خصوص دیدار تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم تلاش خود را […]

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:‌ عمق ناراحتی‌ام از داور بازی برابر سن‌ایچ را نمی‌توانم بیان کنم و فقط ‌ابراز تاسف می‌کنم.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمد کشاورز در خصوص دیدار تیمش مقابل سن‌ایچ ساوه که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم تلاش خود را کردند اما داوری آنقدر بد و ضعیف عمل کرد که تمام بازی را زیر سوال برد و مجالی برای صحبت‌های فنی باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: فرزین صالح داور این بازی بود و نمی‌دانم چطور به عنوان سرداور حساس‌ترین دیدار هفته انتخاب شده است. عملکرد فاجعه‌بار او باعث شد از کسب سه امتیاز محروم شویم. یک پنالتی نقطه یک و یک پنالتی نقطه دو برای تیم حریف گرفته شد که به هیچ وجه درست نبود.

سرمربی گیتی‌پسند عنوان کرد: فراموش نمی‌کنم او در همین اصفهان برای ما داوری کرد و ما بازی را هم بردیم اما او کلکسیونی از اشتباهات داوری را در همان دیدار داشت و بازیکنان ما با وجود برد در بازی، با عصبانیت زمین را ترک کردند.

کشاورز اضافه کرد: شاهکار او در داوری هم دیدار قند کاترین و کراپ الوند بود که با حواشی زیادی همراه شد. اگر او در آن دیدار عملکرد خوبی داشت، شاید سرنوشت کادرفنی قبلی قند کاترین نیز تغییر می‌کرد.

وی افزود: تعجب من این است که او با چه رزومه‌ای برای سرداوری این بازی انتخاب شد. پیش‌بینی می‌شد که او نتواند به خوبی این بازی را داوری کند. عمق ناراحتی‌ام را نمی‌توانم بیان کنم و فقط می‌توانم بگویم متاسفم.

سرمربی گیتی‌پسند در پایان گفت: بازی برابر سن‌ایچ تحت کنترل ما بود و از بچه‌ها راضی هستم. ما در نیمه دوم هیچ موقعیتی به تیم حریف ندادیم و آن ها حتی یک کرنر هم روز دروازه ما نداشتند اما واقعیت این است داوری زحمت ما را به باد داد.