متروی اصفهان در تعطیلات پایان ماه صفر سرویس‌دهی ندارد مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: متروی این کلانشهر در راستای بهره‌برداری بهینه، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم شهریورماه ۱۴۰۲ همزمان با تعطیلات پایان ماه صفر تعطیل است. به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا خورزنی در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت […]

متروی اصفهان در تعطیلات پایان ماه صفر سرویس‌دهی ندارد

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان گفت: متروی این کلانشهر در راستای بهره‌برداری بهینه، نگهداری و تعمیرات دوره‌ای از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم شهریورماه ۱۴۰۲ همزمان با تعطیلات پایان ماه صفر تعطیل است.

به گزارش  خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا خورزنی در گفتگو با خبرنگاران با تسلیت فرارسیدن ایام رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) اظهار کرد: متروی اصفهان از بیست‌وسوم تا بیست‌وپنجم شهریورماه ۱۴۰۲ به شهروندان سرویس‌دهی نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان افزود: با توجه به اینکه متروی اصفهان در ایام تعطیلات رسمی سرویس‌دهی ندارد و روزهای جمعه نیز خدمت‌رسانی در ۹ ایستگاه منتخب انجام می‌شود، لذا به‌منظور بهره‌برداری بهینه، عملیات نگهداری و تعمیرات دوره‌ای قطارهای مترو در ایام تعطیلات پیش‌رو انجام خواهد شد.