معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از رایزنی روسای جمهوری ایران و روسیه درباره تحولات غزه و قفقاز خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه ، حجت الاسلام رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد. وی تداوم […]

معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور از رایزنی روسای جمهوری ایران و روسیه درباره تحولات غزه و قفقاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد جمشیدی معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور نوشت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز رؤسای جمهور ایران و روسیه ، حجت الاسلام رئیسی نسبت به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وی تداوم محاصره، کشتار زنان و کودکان، حمله زمینی به غزه و ضربه به دولت منتخب و قانونی آن را موجب جنگ طولانی و گسترده دانست. در این گفت‌وگو درباره تحولات قفقاز نیز رایزنی شد.

گفتنی است که حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در پاسخ به تماس تلفنی «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه ضمن محکومیت شدید حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی و ابراز نگرانی از وضعیت اسفبار مردم غزه، ۷۰ سال ظلم، جنایت، تبعیض و بی‌عدالتی، اعمال آپارتاید، کشتار بی‌رحمانه و غصب سرزمین ملت مظلوم فلسطین به‌دست صهیونیست‌ها را یادآوری کرد و گفت: آنچه از سوی گروه‌های مقاومت فلسطینی صورت گرفت در واقع عکس‌العملی به این جنایات و اعتراض به هفت دهه کشتار و ظلم و بی‌عدالتی نسبت به مردم فلسطین بوده است.

حجت الاسلام رئیسی با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی یادآور رفتار نازی‌ها است، تصریح کرد: در صورتی که رژیم صهیونیستی به‌دنبال جبران شکست خود با تداوم این جنایات باشد، ابعاد تحولات گسترش خواهد یافت.