پایان قدرت نمایی اراذل واوباش جانشین فرمانده انتظامی شهرستان”فریدن”از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و قدرت نمایی در یکی از محلات این شهرستان باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبرداد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مهدی نیکبخت درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری […]

پایان قدرت نمایی اراذل واوباش

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان”فریدن”از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که با عربده کشی و قدرت نمایی در یکی از محلات این شهرستان باعث رعب و وحشت شهروندان شده بودند خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ مهدی نیکبخت درگفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی دریافت اخبار مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات این شهرستان با عربده کشی و قدرت نمایی موجبات نارضایتی و رعب و وحشت شهروندان را فراهم کرده اند بررسی موضوع جهت دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران این فرماندهی قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا اکیپی از مأموران به محل حضور متهمان اعزام و در اقدامی ضربتی هر۲ متهم را در حالی که قصد متواری شدن از محل را داشتند دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان فریدن ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: پلیس قاطعانه و بدون هیچگونه مماشاتی با افرادی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود موجب ایجاد نا امنی در جامعه و سلب آسایش شهروندان شوند برخورد می کند و از مردم نیز می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه ای مراتب را در اسرع وقت از طریق تماس با مرکز فوریت های۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.