سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق شنبه شب همزمان با پایان مراسم اربعین حسینی مراتب قدردانی و تشکر از دولت و ملت عراق و نیز تمامی زائران ایرانی را اعلام کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،در بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق آمده است: همزمان با به پایان رسیدن مراسم […]

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق شنبه شب همزمان با پایان مراسم اربعین حسینی مراتب قدردانی و تشکر از دولت و ملت عراق و نیز تمامی زائران ایرانی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری صداوسیما،در بیانیه سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق آمده است: 
همزمان با به پایان رسیدن مراسم اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق فرض می‌داند مراتب سپاس و قدردانی خویش را از دولت دوست و برادر جمهوری عراق، مراجع عظام، تمامی آحاد مردم مهمان نواز این کشور، مسئولان گرامی عتبات عالیات، موکب داران عراقی، کلیه قوای مسلح، نیرو‌های امنیتی و پلیس، حشدالشعبی غیور، نیرو‌های مبارزه با تروریسم، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، کادر پزشکی، پلیس مرزبانی، نیرو‌های خدوم مستقر در گذرگاه‌های مرزی، گزارشگران و اصحاب رسانه و تمامی عاشقان حسینی که خاضعانه پذیرای زائران در منازل خویش شدند و دیگر عزیزانی که به هر نحوی باعث تسهیل و کمک به برگزاری راهپیمایی و مراسم زمینه ساز ظهور اربعین حسینی امسال شدند، اعلام کند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران افزوده است: این بزرگترین تجمع انسانی در جهان که بی تردید ناشی از برکت وجود سرور و سالار شهیدان است، هرگز نمی‌توانست بدون همراهی و همکاری زائران ایرانی که بردباری آنان در پرتو عشق حسینی زبانزد عام و خاص است به سر منزل مقصد رسد. این سفارت نهایت تشکر خویش را از یکایک زائران عزیز اعلام می‌کند.