گروههای فلسطینی شامگاه روز پنجشنبه سند اتحاد ملی را امضا و بر مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کردند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،گروههای فلسطینی شامگاه روز پنجشنبه اختتامیه نشست «همگرایی برای مصالحه ملی فلسطین» را در الجزایر برگزار کردند. خبرگزاری شهاب گزارش داد، گروههای فلسطینی حاضر دراین نشست، از نقش […]

گروههای فلسطینی شامگاه روز پنجشنبه سند اتحاد ملی را امضا و بر مقابله با رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،گروههای فلسطینی شامگاه روز پنجشنبه اختتامیه نشست «همگرایی برای مصالحه ملی فلسطین» را در الجزایر برگزار کردند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، گروههای فلسطینی حاضر دراین نشست، از نقش الجزایر و رئیس جمهور این کشور در متحد کردن این گروهها و موضع این کشور در حمایت از مسئله فلسطین قدردانی کردند.

این گروهها «اعلامیه الجزایر» را امضا و بر اهمیت اتحاد ملی به عنوان اصل اساسی در مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و مشارکت سیاسی بین گروههای فلسطینی از طریق انتخابات تأکید کردند.

در این بیانیه با تأکید بر لزوم تسریع در برگزاری انتخابات در نوار غزه و کرانه باختری که نهایت تا یک سال دیگر برگزار شود، تصریح شد، باید مسئله پایان یافتن اختلافات، تحقق اتحاد ملی و مشارکت سیاسی ملی حل شود.