کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش شد طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کاوه احمدی که پیش از این به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد، با حکم حمید سجادی به عنوان سرپرست […]

کاوه احمدی سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش شد

طی حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان، سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، کاوه احمدی که پیش از این به عنوان مدیرکل روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کرد، با حکم حمید سجادی به عنوان سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان منصوب شد.

پیش از این مرحوم اسماعیل احمدی این مسئولیت را برعهده داشت که چهارم اسفند ۱۴۰۱ در پی سقوط بالگرد حامل مسئولان وزارت ورزش، دار فانی را وداع گفت.

در متن حکم وزیر ورزش و جوانان آمده است:

«برادر بزرگوار جناب آقای کاوه احمدی

با سلام

با توجه به مراتب دانش، تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند شما به موجب این ابلاغ به عنوان “سرپرست حوزه وزارتی ” منصوب می‌شوید.

از شما انتظار می‌رود در راستای تحقق آرمان‌های نظام اسلامی به ویژه گام دوم انقلاب با بهره‌مندی از جوانان متخصص انقلابی و برنامه ریزی های لازم مدیریتی اجرایی، موجبات توسعه، تقویت و تعمیق اقدامات گوناگون وزارتخانه را فراهم نمایید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال، منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و تاکیدات رییس جمهور محترم، در راستای تحقق برنامه‌های دولت مردمی و عدالت محور و پیشبرد اهداف وزارت ورزش و جوانان موفق و موید باشید.»