آموزش،توانمندسازی، مهارت آموزی و تربیت صحیح فرزندان از وظایف والدین و از اصول نظام اسلامی است مدیر کل کار کردستان:در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل کار استان و تجلیل از رأی اولی ها و برندگان مسابقات فرهنگی،گفت:آموزش، توانمندسازی، مهارت آموزی و تربیت صحیح فرزندان از وظایف والدین و از اصول نظام اسلامی است. […]

مدیر کل کار کردستان:در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان اداره کل کار استان و تجلیل از رأی اولی ها و برندگان مسابقات فرهنگی،گفت:آموزش، توانمندسازی، مهارت آموزی و تربیت صحیح فرزندان از وظایف والدین و از اصول نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ فرزاد پیشکاری ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه مبارک، رضایتمندی خداوند را در رضایت مردم و خدمت به خلق خدا دانست و تاکید کرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نگاه ویژه‌ای به برنامه های فرهنگی و معنوی در میان جامعه هدف دارد و در این راستا بحث نماز، عبادت و نهادینه کردن ارزش های دینی و اسلامی بصورت ویژه مد نظر قرار می گیرد.
پیشکاری با بیان اینکه جشن تکلیف در واقع حرکت در مسیر بندگی، تعالی و معنویت است که کودکان با ورود به این سن، بهار زندگی را با فریضه نماز، دعا و قرائت قرآن پیوند می دهند، اظهار داشت:سن تکلیف در واقع آغاز بلوغ دختران و پسرانی است که وارد مرحله جدیدی از زندگی شده و حس مسئولیت پذیری بیشتری پیدا کرده و احکام اسلامی را بجا می آورند.

مدیر کل کار کردستان با بیان اینکه رأی اولی ها به سنی رسیده اند که نفش خود را در جامعه پر رنگ کرده، مسئولیت پذیر شده اند و برای اعتلای کشور در مشارکت های اجتماعی و سیاسی شرکت کرده و برای سرنوشت خود و کشور ارزش و احترام قائل شده اند، گفت:خوشحال هستیم که جوانان دهه ۸۰ پای کار آمدند و در جشن سیاسی ۱۱ اسفند ماه حضوری باشکوه داشتند و با ابراز علاقه و تعلق خاطر به کشور، فرصت اعتلای جمهوری اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف به وجود آورند.
پیشکاری از همکارانی که در مسائل فرهنگی اداره کل کار استان شرکت کرده اند،قدردانی کرد و اظهار داشت:توجه به مسائل فرهنگی از مسئولیت های اجتماعی هر فردی می باشد و باید در این مسائل احساس تکلیف کرد.
ماموستا مدرسی پور امام جماعت اداره کل کار استان نیز در این مراسم، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان،  ورود فرزندان به سن تکلیف را به عنوان فصل جدیدی از زندگی آنان توصیف کرد و اظهار داشت: عبادت در سال های آغازین زندگی و سن تکلیف،مسیر زندگی انسان را حال و هوای معنوی و سرشار از عطر وجود خدا می بخشد و این مهم مقدم ساخت جامعه سالم و اسلامی است.
گفتنی است در این مراسم از خانم ها نازنین بدری، آلا محمدی و آیلین کشاورزی به خاطر ورود به سن تکلیف،آلا محمدی و ویان رشیدی برندگان مسابقه نقاشی، شاهین دانانیایی،صنم سخاوی و کیان فیضی رأی اولی،پرویز نظری، کمال رحیمی، خالد مفاخری، منیژه ساعد پناه و پرستو عمویی فعالان نماز، ماموستا مدرسی پور امام جماعت اداره کل و عماد شافعی راد مدرس تجوید قرآن کریم با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.