نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور در آینده نزدیک به کردستان سفر می‌کند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع بودجه‌ای در این سفر به استان اختصاص خواهد یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران […]

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور در آینده نزدیک به کردستان سفر می‌کند که براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع بودجه‌ای در این سفر به استان اختصاص خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، محسن فتحی نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در دیدار با مردم باباریز سنندج با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رئیس جمهور در آینده نزدیک به کردستان سفر می‌کند که قطعا سفر پرخیر و برکتی خواهد بود.

وی گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع بودجه‌ای در این سفر به استان کردستان اختصاص خواهد یافت.

نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این بودجه نشان‌دار و منابع مشخص دارد و وعده روی کاغذ نخواهد بود.

فتحی ادامه داد: اگرچه تا این لحظه سفر رئیس جمهور به استان اتفاق نیفتاده است، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد از این اعتبار به استان واگذار شده که ۸۰۰ میلیارد آن برای پروژه انتقال آب شرب از سد آزاد به سنندج است.

وی ابراز کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته تا اواخر تیرماه آب شرب سالم در اختیار مردم شهر سنندج قرار خواهد گرفت.

نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات زیادی در حوزه اقتصادی و معیشتی وجود دارد اما نباید اقدامات ارزشمند این دولت را هم نادیده گرفت.

فتحی در ادامه گفت: توسعه و آبادانی در هر نقطه‌ای با تلاش انجام می‌شود که خودیاری مردم در کنار تلاش جهادی مسؤولان بهترین خروجی در تامین رفاه بیشتر روستاها ایجاد خواهد کرد.

وی اذعان کرد: روستای باباریز ظرفیت‌های خوبی دارد که باید با اولویت‌بندی آنها برای توسعه بیشتر این روستا تلاش کرد.

به گفته نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، با توجه به ظرفیت ورزشی و جوانان مستعد ایجاد و توسعه فضای ورزشی در این روستا امری ضروری است.

فتحی همچنین به ظرفیت تولیدات  باغی باباریز اشاره کرد و افزود: رونق این بخش زمینه‌ساز رفع بیکاری، اشتغالزایی و ارتقای سطح درآمد مردم منطقه خواهد بود.

وی عنوان کرد: کارهای خوبی در دولت فعلی انجام شده، مشکلاتی وجود دارد که قطعا در ادامه با اجرای برنامه‌های در دست اجرای دولت، مشکلات نیز حل خواهد شد.

کویستان عبدالحکیمی /کردستان