به گفته منابع منابع میدانی پیش از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۹ شهریور هواپیمایی در فرودگاه بین‌المللی حلب به زمین نشست؛ صهیونیست‌ها در واکنش به این موضوع و در اقدامی منفعلانه، باند فرود این فرودگاه را هدف قرار دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم پیش از ساعت ۲۰روز چهار شنبه ۹شهریورهواپیمایی […]

به گفته منابع منابع میدانی پیش از ساعت ۲۰ چهارشنبه ۹ شهریور هواپیمایی در فرودگاه بین‌المللی حلب به زمین نشست؛ صهیونیست‌ها در واکنش به این موضوع و در اقدامی منفعلانه، باند فرود این فرودگاه را هدف قرار دادند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم پیش از ساعت ۲۰روز چهار شنبه ۹شهریورهواپیمایی در فرودگاه بین‌المللی حلب به زمین نشست؛ صهیونیست‌ها در واکنش به این موضوع و در اقدامی منفعلانه، باند فرود این فرودگاه را هدف قرار دادند؛ حال آنکه این پرواز ۱۰ دقیقه پیشتر به زمین نشسته بود.

پس از پایان حمله موشکی، هواپیمای مورد اشاره فرودگاه حلب را به سمت دمشق ترک کرد؛ و صهیونیست‌ها بار دیگردر واکنش به این موضوع موشک‌هایی را به سمت فرودگاه دمشق شلیک کردند؛ حال آنکه این پرواز پیشتر در دمشق به زمین نشسته بود.