واحد صنفی فروش پوشاک برند قاچاق پلمب شد مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ، از برخورد جدی و ضابطه مند با فروشندگان البسه قاچاق در سطح استان اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اظهار کرد: در طی روزهای گذشته در راستای حمایت از […]

واحد صنفی فروش پوشاک برند قاچاق پلمب شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ، از برخورد جدی و ضابطه مند با فروشندگان البسه قاچاق در سطح استان اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی اکبر مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان اظهار کرد: در طی روزهای گذشته در راستای حمایت از تولید داخلی و برخورد با پدیده شوم قاچاق کالا در سطح عرضه و فروش البسه، گشت های سیار تعزیرات حکومتی با همراهی دستگاه های نظارتی که ضابط تعزیرات حکومتی می باشند بازرسی و نظارت ها را قوی تر شروع نموده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان افزود: در این رابطه یک فروشگاه پوشاک فروش در خیابان نظر که اقدام به عرضه پوشاک برند قاچاق می نمود، مورد بازرسی قرار گرفت که وجود البسه قاچاق و غیر نام به ارزش اولیه یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال کشف شد.

وی گفت: با توجه به حضور رییس شعبه ویژه تعزیرات حکومتی در محل، محموله قاچاق کشف شده با همکاری پلیس امنیت اقتصادی جمع آوری و به سازمان اموال تملیکی ارسال و این محل کسب بمدت ۶ روز پلمب و پرونده جهت رسیدگی قضایی نگهداری و عرضه کالای قاچاق به شعب تعزیرات حکومتی شهرستان اصفهان ارسال گردید.