فراخوان نیروهای آتش‌نشانی برای حفظ ایمنی محل اسکان مسافران نوروزی مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فراخوان نیروهای آتش‌نشان برای حفظ و ارتقای ایمنی محل اسکان مسافران نوروزی این کلان‌شهر گفت: ثبت‌نام، شیفت‌بندی و برنامه‌ریزی نیروهای آتش‌نشان در حال انجام است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید […]

فراخوان نیروهای آتش‌نشانی برای حفظ ایمنی محل اسکان مسافران نوروزی

مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فراخوان نیروهای آتش‌نشان برای حفظ و ارتقای ایمنی محل اسکان مسافران نوروزی این کلان‌شهر گفت: ثبت‌نام، شیفت‌بندی و برنامه‌ریزی نیروهای آتش‌نشان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، ابراهیم مطلبی با اشاره به آماده سازی هشدارهای ایمنی سفر برای مسافران نوروزی شهر اصفهان اظهار کرد: این هشدارها برای مسافرانی که وارد باغ فدک یا محل‌های اسکان مسافران می‌شوند، تهیه شده و در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
او با اشاره به بازدید از دیگر اماکن اسکان مسافران نوروزی افزود: مکان‌هایی که آموزش و پرورش برای اسکان مسافران در نظر گرفته است، مساجد، سالن‌های ورزشی و هتل‌ها بازدید ایمنی می‌شود.
مسئول کمیته ایمنی و حوادث ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فراخوان نیروهای آتش‌نشان تصریح کرد: برخی آتش‌نشانان طی روز شیفت هستند و برخی دیگر از شیفت استراحت برای کمک به محل‌های اسکان می‌آیند که در حال ثبت‌نام، شیفت‌بندی و برنامه‌ریزی برای آن‌ها هستیم.
او از نصب بنرهای هشدار در محل‌های اسکان مسافران خبر داد و افزود: جلسات مشترکی نیز با شهرداری‌های مناطق، نیروی انتظامی، اورژانس و دیگر ارگان‌های خدماتی جهت هماهنگی ستاد نوروزی برگزار شده است.
مطلبی با بیان اینکه در صورت باز بودن رودخانه زاینده‌رود نیروهای غواص سازمان برای انجام بازدیدهای دوره‌ای از حاشیه رودخانه در حالت آماده‌باش هستند، خاطرنشان کرد: برای استقرار خودرو و نیروهای آتش‌نشان در محل‌های پرترافیک و اسکان مسافران در باغ فدک و مکان‌هایی که مسافران زیادی حضور دارند، برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.