نمایش صدای سکوت با محوریت زندگی سلمان فارسی به مناسبت ایام فاطمیه در تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش آیینی صدای سکوت با محوریت زندگی سلمان فارسی صحابی پیامبر اکرم (ص) به […]

نمایش صدای سکوت با محوریت زندگی سلمان فارسی به مناسبت ایام فاطمیه در تالار هنر اصفهان به روی صحنه رفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، به مناسبت ایام فاطمیه و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) نمایش آیینی صدای سکوت با محوریت زندگی سلمان فارسی صحابی پیامبر اکرم (ص) به روی صحنه رفت.

نوجوانی و جوانی جناب سلمان فارسی، ماجرای گفت‌وگو با راهب مسیحی و خبر او از ظهور پیامبر اکرم (ص)، اسلام آوردن سلمان فارسی، روایت بیماری و رحلت نبی اکرم (ص) و آخرین توصیه‌های ایشان به صحابی خود، واقعه سقیفه، حمله به خانه پیامبر اکرم (ص)، شهادت و تشییع حضرت زهرا (س) در این نمایش به تصویر کشیده شده است.

از نکات جالب توجه در اجرای این نمایش آیینی، استقبال اقشار مختلف مردم بود به طوری که تمام ظرفیت تالار هنر اصفهان تکمیل شد و در راستای تمرکز بیشتر مخاطبین بر درک محتوای نمایش، پیش از آغاز، مسؤولان اکران از خانواده‌ها خواستند تا کودکان خود را به مهدکودک تالار هنر بسپارند.

سید روح الله فهیمی نویسنده و کارگردان این اثر نمایشی است، همچنین اسدالله بابایی، اسماعیل زنگل گیاه، محمدرضا رفیعی، ابوالفضل شریفی، مصطفی بیگدلی، مهدی فرخانی، امیرعلی ملک محمد، محمدجواد تولایی، سید رضا هاشمی، حجت دشتگرد، سید عباس فیض و عبدالرسول زارع در صدای سکوت ایفای نقش می‌کنند.

گفتنی است این نمایش، از اول تا دهم دی‌ماه در دو اجرا، از ساعت ۱۸:۱۵ و ۲۰:۱۵ در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می‌رود. علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت رایگان، عدد ۳ را به سامانه ۱۰۰۰۲۰۰۸۹۱۰ ارسال یا به سایت مهر تابان مراجعه کنند.

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری انقلاب اسلامی، سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان، موسسه قرآن و عترت مهر تابان مهدوی و تالار هنر در اجرای این نمایش همکاری دارند.