استاندار فارس گفت: به زودی مکانی برای مطرح کردن خواسته‌های عمومی مردم در شیراز ایجاد می شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان در دیدار با استاندار فارس، درباره اتفاقات اخیر، موضوع های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی استان گفت و […]

استاندار فارس گفت: به زودی مکانی برای مطرح کردن خواسته‌های عمومی مردم در شیراز ایجاد می شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های استان در دیدار با استاندار فارس، درباره اتفاقات اخیر، موضوع های عمرانی، بهداشتی، آموزشی و فرهنگی استان گفت و گو کردند.
استفاده از جوانان در پست‌های مدیریتی و کلیدی استان، رسیدگی به راه‌های استان به ویژه آزاد راه شیراز _اصفهان، برپایی جلسه پرسش و پاسخ استاندار در فضای دانشگاه‌ها، کمبود دارو در استان و نبود امکانات در دانشگاه‌ها و آزادی فضای گفت و گوی سیاسی در دانشگاه‌ها از مهمترین دغدغه های دانشجویان بود.
استاندار فارس در این نشست با ارائه عملکرد یک ساله خود در استان برای حضور خود در دانشگاه‌ها و شرکت در جلسات پرسش و پاسخ اعلام آمادگی کر و گفت: طرح های عمرانی استان در حال پیگیری است و به زودی به نتیجه خواهد رسید.
ایمانیه درباره ایجاد مکانی مناسب برای حضور عموم مردم و بیان درخواست‌های قانونی و حتی اعتراضات گفت: به زودی مکانی در شیراز برای این موضوع تامین می شود تا در فضایی به دور از هیاهو و مسائل امنیتی، مردم مطالب و خواسته‌های قانونی خود را مطرح کنند.
در این جلسه مقرر شد درخواست‌ها و سوالات دانشجویان توسط معاونین استاندار و مدیران ارشد استان به صورت ویژه بررسی و پیگیری شود.